A John Lewis reklámja idén még inkább szerethető, mint bármikor máskor.

A brit áruházlánc évről évre végtelenül aranyos, szívmelengető és a legtöbb esetben könnycsatornákat nem kímélő reklámmal (elsőként) jelzi, hogy közeleg a szeretet ünnepe. Idén viszont nem elsősorban az ajándékozásról szól a John Lewis karácsonyi reklámja, inkább arra próbálja felhívni a figyelmet, hogy ezekben a (koronavírus-járványos) időkben is menő kedvesnek lenni és segíteni másokon.

És ez egyébként nemcsak egy közhelyes PR-duma, a brit áruházlánc szándékosan több, a járvány miatt nehéz helyzetbe került animációs művészt kért fel a videó elkészítéséhez, plusz a reklám több jótékonysági kampányt is promotál..

Eközben a Coca-Cola karácsonyi reklámja...

A Coca-Cola új karácsonyi reklámján nem szégyen elmorzsolni egy könnycseppet

Egy apuka útnak indul, de a kislánya még megbízza azzal, hogy vigye el a levelét a Mikulásnak. Aztán jön a kaland, majd a végén a meghatódás. Szép.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Jövőre már csak olyan alkotások kaphatják meg a legjobb film Oscarját, melyek foglalkoznak valamely hátrányos helyzetű csoporttal

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés