Egy tető alá noszogatni Mucsi Zolit, Kasza Tibit, Fluor Tomit, Dombóvári Pistit és még egy rakás, nem kevésbé fajsúlyos arcot, nem egyszerű művelet, de egy budapesti egyetem diákszervezetének valahogy rendre összejön. A Corvinuson működő Budapest Business Clubra érdemes lesz odafigyelni.

Kicsit mi is furán néztünk, amikor elhívtak minket egy előadásra a Corvinus Egyetemre. Annál is inkább, mert az invitáció épp egy zabálós, meg egy autóval száguldozós sajtóeseményre csábító meghívó között esett be a postaládánkba.

Hirtelen azt hittük, a legfiatalabb szerzőnk véletlenül a munkahelyi email-címével regisztrált a Neptunra, de amikor kiderült, hogy az eseményen nem a számvitel vaskeretes dörgedelmeit akarja egy szigorú szemöldökű prof legyömöszölni a torkunkon, hanem Dombóvári István beszél arról, hogyan érdemes intézni ezt a self-branding nevű dolgot, kisimultak a ráncaink.

Prof. Dr. Dombóvári István, PhD

Na mégis, milyen lett volna egy egyetemi előadás, melyen egy humorista szövegel? Dombi érti a szakmáját. Úgy volt informatív, hogy közben nem mulasztott el szórakoztató is maradni, ami viszont nem csak rajta, hanem a közönségen is múlott, az nem volt más, mint az egész heppening ellenállhatatlan hangulata.

Amikor több tucat fiatal, lelkes, értelmes ember bezsúfolódik egy terembe, könnyen úgy érezheted, hogy valami fontosnak és hasznosnak vagy a része. Ez a hangulat jellemezte az egész eseményt, melynek végén arra is rájöttünk, hogy az előadásokat szervező BBC sokkal több, mint aminek először gondoltuk. Fogjuk meg a dolgot a populárisabb végén még mielőtt a túlzott komolykodás miatt elkattintanál a napi csajra!

Megvan az a tavalyi reklám, melyben Mucsi Zoli szórólapokat próbál rásózni a járókelőkre? Nincs meg? Akkor most megint eléd pakoljuk, mert Mucsiékat nézni valamiért mindig tartalmas időtöltés.

Hülyére röhögjük magunkat Mucsiék új reklámján

Teljesen mindegy, hogy mit reklámoz, már akkor röhögünk, amikor meglátjuk az arcát. És ami utána jön...

Ezt a reklámot szintén a Budapest Business Club hozta össze, hogy a remegő szájszélű színésszel népszerűsítsék a 2016-os Corvinus Business Festival nevű eseményt, az ország első és eddig egyetlen tematikus egyetemi fesztiválját, melyet idén is megrendeznek.

De itt még nincs vége. A Facebookon talán veled is szembejött anno a legnagyobb itthoni közösségimédia-sztár, Kasza Tibi egyik fényképe, melyen Tibi egy egész előadónyi csillogó szemű fiatallal nyomott szelfit több ezer újabb (nyilván pénzre váltható) lájkért cserébe.

A BBC-nek folyamatosan sikerül olyan arcokat a Corvinus előadóiba csábítani, mint például az Intim Torna Illegal és a The Biebers tagjai, a Prezi egyik alapítója, Halácsy Péter, Besenyei Péter műrepülő világbajnok vagy Kiss Gergely vízilabdázó. A következő, április 12-én esedékes előadásukra Fluor Tomi érkezik majd, hogy elmondja, hogyan is néz ki belülről egy olyan sztori, mint az övé.

A BBC tavalyi évéről mutatunk egy aftermovie-t. Ha eddig nem hoztuk meg a kedved ahhoz, hogy értelmes, építő szellemi környezetben töltsd el a szabadidőd egy részét, ez a videó biztosan segít majd.

A branding, a networking, és a többi, manapság igen divatos angol kifejezés mögött felhalmozódott elméleti tudásanyagot simán magadévá teheted olvasással is, de azt, hogy a gyakorlatban ezek hogyan működnek, sokkal célravezetőbb olyan emberektől ellesni, akik hitelesek, és nem feltétlenül a tankönyv bekezdéseire hivatkozva adnak súlyt az állításaiknak. A Budapest Business Club épp ezt csinálja: rányitja az ablakot a szoba homályában punnyadó elméletre, ami így nem lesz sem több, sem kevesebb, épp csak a friss levegővel és a napfénnyel együtt könnyebben magadba tudod szívni.

Ha szeretnél időben értesülni a BBC eseményeiről, javasoljuk, hogy nyomj egy hüvelykujjat a szervezet Facebook-oldalára!

És ezt olvastad már?
Nyomorult karácsonyfát sikerült felállítani a londoni Trafalgar Square-en