Az Az óriási sikert aratott, a benne rejlő lehetőségre pedig lecsapott a Burger King és kegyetlenül odaszúrt a nagy riválisnak.

A film vetítése óta ugyebár nem túl hálás dolog bohócnak lenni, hiszen érthető módon mindenki parázik tőlük - mondjuk sokan alapból is rühellték a bohócokat, még egy ilyen horrorfilm sem kellett hozzá. Ha viszont már elkészült és hatalmas sikert aratott, akkor a Burger King is kihasználta a benne rejlő potenciált, na meg azt, hogy a rivális gyorsétteremnek éppen egy bohóc a kabalája.

A német premieren vetették be ezt a gerillamarketinget, a nézők reakciójából ítélve pedig elég jól tették, valószínűleg szereztek maguknak ezzel néhány új vásárlót. Mi pedig várjuk a McDonald's válaszát, valószínűleg ők sem maradnak sokáig adósak vele.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés