Felkerült a YouTube-ra egy olyan étteremreklám, hogy ha megjön rá az étvágyad, szerintünk jobb, ha sürgősen szakemberhez fordulsz.

A videó készítője állítása szerint felfigyelt egy kis pennsylvaniai étterem reklámjára, melyet egy olyan dal festett alá, amit az étterem üzemeltetői a Suno nevű mesterséges intelligenciával komponáltattak. Emberünket teljesen megfogta, hogy egy mexikói étterem kőkemény heavy metallal népszerűsíti magát, és eldöntötte, hogy emel a téten. A Midjourney 6 és a Runway mevű képalkotó MI-kkel klipet csináltatott a dalnak, majd a robotok által megálmodott képeket a Final Cut Próval vágta összefüggő videóvá.

Az így létrejött alkotást ő maga a Neato Burrito nevű étteremlánc reklámjának álcázta, ami annyira bizarr, sokkoló és gyomorforgató, hogy csak annyit javasolnánk elöljáróban, hogy ne evés közben nézd meg!

Az biztos, hogy az MI már simán képes hatásos, látványos klipeket összehozni, de a reklám fogalmával még nem feltétlenül van tisztában.

(Forrás: Brobible.com)

Ez is érdekelhet:

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Miért gondolunk máshogy a férfiak szexuális örömszerző eszközeire?
Hirdetés