A világ egyik legnépszerűbb sörgyártója motorosok helyett most barátokkal mutatja meg, hogyan kell jó reklámokat gyártani.

Emlékszel arra a videóra, amikor egy gyanútlan pár egy motorosokkal teli moziterembe kap jegyet a kiválasztott filmre? A Carlsberg kis szösszenete hihetetlen gyorsasággal került a legtöbbet megosztott reklámok képzeletbeli dobogójára, most pedig egy újabb remekművel készültek, ami könnyen válhat szintén megosztásbaráttá. A friss reklámban rejtett kamerákkal derítik ki, mire lennének képesek a barátok egymásért, de ezúttal a kínos jelenetek helyett inkább a látványra mentek rá. A végén persze jön a kötelező katarzis. Még több ilyet!

És ha elfelejtetted volna, milyen volt az előző:

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Dezodorral arcon fújás és tükörletörés lett abból, hogy két autós ugyanazt a parkolóhelyet nézte ki magának Tatabányán

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés