Íme egy remek megoldás, amellyel egy ügynökség elérte, hogy a vásárlók újságpapírt egyenek.

A ”reklámzabáló” kifejezést igencsak komolyan vette a dubai OgilvyOne ügynökség, amely elkészítette a Fanta számára az első ehető print hirdetést. A cég a frissen bevezetett, még narancsosabb ízű új régi-új termékét szerette volna kreatívan bemutatni az embereknek (wow, még több narancs, hihetetlenül izgalmas), anélkül, hogy a terméket megkóstoltatná velük, ezért az ügynökség azzal az okos ötlettel rukkolt elő, hogy ízesített, ehető papírt helyez el sajtótermékekben, így a nép nem issza-, hanem eszi majd az ügyfél szavait. Bár nem tudjuk, mennyibe került a fincsi sajtótáplálék előállítása, a médiavisszhang miatt mindenképp sikeresebb és eredetibb a megoldás, mintha narancsos parfümmel befújt hoszteszek dobnának torkon másfél decis termékmintával az utcán.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
10% Naná, és nagyon keményen.
50% Igen, de menedzselhető.
40% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés