Jay-Z-t egy jó ideje már leginkább csak úgy emlegetik, mint Beyoncé férje. Anyagi gondjai mondjuk egészen biztosan nem voltak, de ha már a rapből nem jön be neki annyi, úgy gondolhatta, hogy vált egy erőset.
Mostantól emberünk főállásban fog a fűterjesztésből élni, a TPCO nevű kaliforniai vállalat ugyanis felkérte őt a stratégiai részleg vezetésére. Konkrétan az lesz a dolga, hogy meghatározza a márkastratégiát, kiválasszon olyan hiteles (!) előadókat, akikkel a cég egymütt tud dolgozni, és felvegye a kapcsolatot olyan termesztőkkel, akiket a TPCO be tud sorozni, hogy mindig első osztályú mariskával láthassák el a fogyasztókat.
Jay-Z tutira tud egyet s mást a gandzsáról és arra is van némi esély, hogy ismer olyan arcokat, akik szintén nem azután találkoztak először a fűvel, miután azt legalizálták az USA több államában, köztük Kaliforniában is.
A cég részvényesei között már most olyan zenészek vannak, mint Rihanna vagy Meek Mill, miután pedig Jay-Z is csatlakozott, felesége, Beyoncé is beszállt néhány millió dollárral.
Mi előre megjósoljuk a sikert, hisz' Jay-Z feltehetőleg már évtizedek óta valami hasonlóban utazik részmunkaidőben.
(via, főkép: Getty Images)