A K-pop démonvadászok mindennemű felhajtás nélkül, mondhatni radar alatt került be június 20-án a Netflix kínálatába, és akkora siker lett, hogy mostanra már nemcsak rekordot döntött, de még hetekkel a premierje után is annyian nézik, mintha csak tegnap mutatták volna be.
A filmet a Pókverzum-mozikkal az animációs filmek terén igen komoly szereplővé előlépő Sony Pictures Animation gyártotta le a Netflixnek, a megjelenést pedig tényleg nem előzte meg semmiféle hírverés, sőt, még egy rendes teaserkampányra sem futotta. Pedig az alkotást azóta széles körben dicsérik, sőt, a fiatalabb korosztályok körében igazi mánia alakult ki a darab körül, amit a Netflix nem igazán tud további bevételekre váltani, hiszen a jelek szerint a siker annyira meglepetésként érte őket, hogy a filmhez gyakorlatilag semmilyen hivatalos merchandising nem készült.
Pedig mostanra már mindenki számára egyértelmű, hogy hivatalos akciófigurákkal, pólókkal vagy egy dedikált legószettel óriási pénzeket tudna összeszedni a streamingszolgáltató.
A Netflix saját adatai alapján a K-pop démonvadászok még a múlt héten is összeszedett 26,3 millió megtekintést, aminél csak Adam Sandler filmje, a Happy, a flúgos golfos 2. tudott jobb eredményt elérni, és hát ne felejtsük el, hogy egy több mint egy hónapja bemutatott film állt szemben egy friss premierrel.
Nem is csoda, hogy a streamingszolgáltató egy új rekordot jelentett be, ugyanis
a K-pop démonvadászok immár hivatalosan is a Netflix történetének legnézettebb eredeti animációs filmje.
A megtisztelő címet az alkotásnak a 2023-as Leó című mozitól sikerült elhódítania. A mániának ezzel még közel sincs vége, hiszen a fiatalabb nézők hajlamosak hetente többször is leülni a kedvencük elé, így a film akár még a Netflix all time tízes toplistájára is felkerülhet. Ehhez a hírek szerint még nagyjából 30 millió megtekintésre lenne szükség, ami a film iránti töretlen érdeklődés alapján egyáltalán nem tűnik elérhetetlennek.
Ez is érdekelhet: