És ha James Bond mondja, hogy szüksége van rád, akkor szedd össze magad!

Nagy erőkkel jön a 007 Nincs idő meghalni, és úgy tűnik, hogy nem a szokásos módon készül majd hozzá poszter. Mindenkinek lehetősége van ugyanis plakátot készíteni a filmhez, ha elég jó vagy, akkor tiéd lehet az a győztes mű, amivel a filmet az egész világon hirdetni fogják.

Az MGM, a Universal Pictures International és a United Artists Releasing marketingcsapataiból álló döntőbizottság olyan munkákat keres, amik 'egyediek, figyelemfelkeltőek és kétségtelenül bondosak.' A Daniel Craig-féle Bond-filmek ihlette alkotásoknak a filmsorozatra jellemző designt kell megidézniük, az elbírásnál pedig a kreativitást (30%), az eredetiséget (30%) és a téma feldolgozásának általános sikerességét (40%) veszik figyelembe.

De hallgasd meg a felhívást Daniel Craigtől is, ha ez így nem hozott lázba:

A résztvevőknek 2020. január 16-án 18:00-ig kell benyújtani a pályaműveket, az eredményt pedig márciusban hirdetik ki. A No Time To Die jövő áprilisban kerül a mozikba. További infók itt: 007 Talenthouse.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
8% Naná, és nagyon keményen.
46% Igen, de menedzselhető.
46% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés