És ha James Bond mondja, hogy szüksége van rád, akkor szedd össze magad!

Nagy erőkkel jön a 007 Nincs idő meghalni, és úgy tűnik, hogy nem a szokásos módon készül majd hozzá poszter. Mindenkinek lehetősége van ugyanis plakátot készíteni a filmhez, ha elég jó vagy, akkor tiéd lehet az a győztes mű, amivel a filmet az egész világon hirdetni fogják.

Az MGM, a Universal Pictures International és a United Artists Releasing marketingcsapataiból álló döntőbizottság olyan munkákat keres, amik 'egyediek, figyelemfelkeltőek és kétségtelenül bondosak.' A Daniel Craig-féle Bond-filmek ihlette alkotásoknak a filmsorozatra jellemző designt kell megidézniük, az elbírásnál pedig a kreativitást (30%), az eredetiséget (30%) és a téma feldolgozásának általános sikerességét (40%) veszik figyelembe.

De hallgasd meg a felhívást Daniel Craigtől is, ha ez így nem hozott lázba:

A résztvevőknek 2020. január 16-án 18:00-ig kell benyújtani a pályaműveket, az eredményt pedig márciusban hirdetik ki. A No Time To Die jövő áprilisban kerül a mozikba. További infók itt: 007 Talenthouse.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

További cikkeink a témában