Június 8-án debütált a Disney+-on a Ms. Marvel című sorozat, mely bemutatta az MCU első muszlim szuperhősét a címszerepben, a kamaszkorú Kamala Khant.

A széria első epizódjai remek kritikákat kaptak, és az alkotás a nézői értékeléseket összesítő oldalakon is kiváló pontszámoknak örvend, mégis van valami, aminek a Disney nem igazán örülhet:

a Ms. Marvel eddig nagyjából felenannyi nézőt vonzott be, mint a Marvel Studios más sorozatai.

Ezzel a széria a stúdió összes sorozata közül a leggyengébb startot produkálta, ami természetesen még változhat, de pezsgőbontásra így nem igazán van oka a Disney-nek.

Elemzők szerint az USA-ban mindösszesen 775 000 háztartásban nézték meg a Ms. Marvel első részét, míg a szintén nem től erős számokat produkáló Sólyomszem esetében ez nagyjából 1,5 millió volt. Ami azonban bizakodásra adhat okot, az az, hogy a fiatal nézők körében sokkal népszerűbb a sorozat, mint az eddigi Marvel-szériák, ami simán markáns emelkedést hozhat a nézők számában, arról nem is beszélve, hogy a tapasztalatok alapján sokan csak akkor ülnek le megnézni egy-egy évadot, miután annak az összes epizódja hozzáférhetővé vált.

Ez a fenti szám ráadáaul csak az első epizód nézettségére vonatkozik, a kritikusok által az egekbe emelt második rész számairól egyelőre még nincs hozzáférhető adat. Másik fontos faktor, hogy a rengeteg nézőt megmozgató Obi-Wan Kenobi első évada éppen a héten ért véget a hatodik résszel, így nagyon sokan fognak a következő napokban új kedvenc után nézni.

(forrás: GameRant)

Ez is érdekelhet:

Az 58 éves Brad Pitt szerint már az utolsókat rúgja a karrierje

Az 59 éves Tom Cruise vajon hogyan vélekedne erről?

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Visszatér a kilencvenes évek népszerű kígyós horrorja, de nem úgy, ahogyan gondolnád

Sírva búcsúzott Millie Bobby Brown a Stranger Things stábjától az utolsó forgatási napon

Kívülről fújod a Reszkessetek, betörők!-et? Biztos? Teszteld!

További cikkeink a témában