Erős üzenet a norvég postától. Ahogy szokta.

Meddig mehet ez így tovább?” – tette fel a kérdést a nagyvállalatoknak a norvég posta a legújabb karácsonyi reklámfilmjében, amiben Földanya szakít a Mikulással, tehát látszólag egy tönkrement kapcsolatról szól, ám valójában a károsanyag-kibocsátás ellen kampányol.

A norvég postaszolgálat, a Posten hagyományosan nem líraira, hanem nyomasztóra tervezi az ünnepi reklámjait, most Norvégia száz legnagyobb cégét vette célba, akik közül mindössze tíz tett lépéseket a károsanyag-kibocsátás ellen – a Posten persze ezen tíz cég egyike, amit azért jeleztek is.

A Disney más utat választott:

A Disney már el is kezdte a karácsonyi ríkatást

Befutott a stúdió ünnepi kisfilmje, amibe három évnyi karácsonyi hangulatot sikerült belegyömöszölni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
13% Naná, és nagyon keményen.
38% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés