Erős üzenet a norvég postától. Ahogy szokta.

Meddig mehet ez így tovább?” – tette fel a kérdést a nagyvállalatoknak a norvég posta a legújabb karácsonyi reklámfilmjében, amiben Földanya szakít a Mikulással, tehát látszólag egy tönkrement kapcsolatról szól, ám valójában a károsanyag-kibocsátás ellen kampányol.

A norvég postaszolgálat, a Posten hagyományosan nem líraira, hanem nyomasztóra tervezi az ünnepi reklámjait, most Norvégia száz legnagyobb cégét vette célba, akik közül mindössze tíz tett lépéseket a károsanyag-kibocsátás ellen – a Posten persze ezen tíz cég egyike, amit azért jeleztek is.

A Disney más utat választott:

A Disney már el is kezdte a karácsonyi ríkatást

Befutott a stúdió ünnepi kisfilmje, amibe három évnyi karácsonyi hangulatot sikerült belegyömöszölni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Russell Crowe megint az ördöggel harcol új filmje első előzetesében

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés