Erős üzenet a norvég postától. Ahogy szokta.

Meddig mehet ez így tovább?” – tette fel a kérdést a nagyvállalatoknak a norvég posta a legújabb karácsonyi reklámfilmjében, amiben Földanya szakít a Mikulással, tehát látszólag egy tönkrement kapcsolatról szól, ám valójában a károsanyag-kibocsátás ellen kampányol.

A norvég postaszolgálat, a Posten hagyományosan nem líraira, hanem nyomasztóra tervezi az ünnepi reklámjait, most Norvégia száz legnagyobb cégét vette célba, akik közül mindössze tíz tett lépéseket a károsanyag-kibocsátás ellen – a Posten persze ezen tíz cég egyike, amit azért jeleztek is.

A Disney más utat választott:

A Disney már el is kezdte a karácsonyi ríkatást

Befutott a stúdió ünnepi kisfilmje, amibe három évnyi karácsonyi hangulatot sikerült belegyömöszölni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Európa egyik legjobb és legújabb Kia-kereskedése is Budapesten van

Ha azt gondolod, hogy már mindent láttál, ami történhet veled szex közben, akkor töltsd ki ezt a kvízt!

Überkínos videó bizonyítja, hogy véget ért a 15 perc hírnév a Hawk Tuah-lány számára

További cikkeink a témában
Budapest új szalonja mindenkit lenyűgözött – Nézd meg a részleteket!
Hirdetés