Erős üzenet a norvég postától. Ahogy szokta.

Meddig mehet ez így tovább?” – tette fel a kérdést a nagyvállalatoknak a norvég posta a legújabb karácsonyi reklámfilmjében, amiben Földanya szakít a Mikulással, tehát látszólag egy tönkrement kapcsolatról szól, ám valójában a károsanyag-kibocsátás ellen kampányol.

A norvég postaszolgálat, a Posten hagyományosan nem líraira, hanem nyomasztóra tervezi az ünnepi reklámjait, most Norvégia száz legnagyobb cégét vette célba, akik közül mindössze tíz tett lépéseket a károsanyag-kibocsátás ellen – a Posten persze ezen tíz cég egyike, amit azért jeleztek is.

A Disney más utat választott:

A Disney már el is kezdte a karácsonyi ríkatást

Befutott a stúdió ünnepi kisfilmje, amibe három évnyi karácsonyi hangulatot sikerült belegyömöszölni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

További cikkeink a témában