A CBA marketingesei lehajítottak egy olyan komoly vizuális és kommunikációs bombát, ami elsöpörheti az egész üzletláncot.

Kontraproduktívnak hat Erzsike megjelenése, ráadásul a furcsa hanghatásokkal és mozgásokkal összerakott spothoz van egy ilyen szöveges kiegészítés is:

"Sziasztok, Kasszás Erzsi vagyok! Neked is van egy kedvenc kasszásod, akivel mindig tudsz váltani néhány kedves szót? Most itt vagyok én, mindenki kedvenc kasszása, aki mindig tudja, hogy kinek mire van szüksége, és minden helyzetre akad egy jó tanácsa! Nézd meg az első videómat, és mosolyogd végig a napot, ahogy én is szoktam!"

Akkor nézzük Kasszás Erzsit a CBA új imázsfilmjében.

Szóval Erzsike rendet tart a boltban, ahol mindig friss az áru, és kérdezni is nyugodtan lehet tőle, a filozófiája pedig az, hogy mindenki vidám. Ha jártál már CBA-ban, akkor tudod, ez mennyire így van. (Nem.)

A szekunder szégyentől (a jelenség, amikor mi érezzük magunkat kínosan, hogy mások égnek) levert minket a víz. Inkább Kaszás Erzsi ez, mint Kasszás.

Felkészül Kasszás Tibi, Árufeltöltő Áron és Biztonságiőr Béla is, ők jönnek a a folytatásban.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz remek film az „annyira szar, hogy az már jó” kategóriából

További cikkeink a témában