Megálmodtad és elkészítetted a tökéletes terméket, de bizonytalan vagy abban, hogyan mutasd be az online felületeken? Az első benyomás a legfontosabb, hiszen a termékbemutató az első kapocs a vásárló és az ajánlatod között. Íme néhány hasznos tanács, amelyek segítenek abban, hogy profi és figyelemfelkeltő leírást hozz létre!
Gyakran előfordul az a jelenség, hogy a webshop tulajdonosa elveszik az olyan mindennapi teendőkben, mint pl. az árubeszerzés, raktározás, készletkezelés, csomagolás és egyéb adminisztrációs feladatok végeláthatatlan tengere. A termékek bemutatása és marketingelése még csak szóba sem került a listán, pedig bizony az is időigényes munka.
A Complexpress logisztikai központ webshopoknak szolgáltatása éppen ebben lehet a segítségedre, hogy több idő jusson a lényegi feladatokra, mint pl. a termék széles körű bemutatása. Ha a környezetvédelem is szempont, akkor jó ha tisztában vagy azzal, hogy ők csak digitálisan dolgoznak papír és ceruza nélkül. Lássuk, hogyan csináld hatékonyan a termékeid bemutatását.
Hogyan szólítsd meg a célközönséged?
Az egyik legfontosabb lépés, hogy alaposan ismerd a vásárlóid igényeit. Az emberek különböző stílusban és formában szeretnek információt kapni, ezért fontos, hogy a megfelelő nyelvezettel szólítsd meg őket.
- A rövid és lényegre törő szöveg azok számára, lesz nyerő, akik gyors döntéseket hoznak. Például a fiatalabb generáció, amely az egyszerűség híve, nagyobb eséllyel reagál az ilyen leírásokra.
- Az olvasmányos és részletes leírás pedig az alaposabb információkat kereső, idősebb célközönség igényeihez igazodik.
Tedd a szövegeidet személyessé, mintha egy régi ismerősödnek írnál, így az olvasók könnyebben kapcsolódnak majd a tartalomhoz. Kerüld a másolást, hiszen ezt a törvény is bünteti és a keresőmotorok szemében is hátrányt jelent!
Mit érdemes kiemelni a termékbemutatóban?
A vásárlók többsége nem a technikai részleteket keresi elsőre, hanem arra kíváncsi, hogy a termék mit ad számára.
- Magyarázd el, hogyan könnyíti meg a vásárlók életét, vagy hogyan old meg egy problémát.
- Az alapvető adatok, mint a méret, szín, anyag vagy a szállítási idő, mindig legyenek feltüntetve, hiszen ezek alapján dönt a vásárló.
Hogyan tedd igazán figyelemfelkeltővé a bemutatót?
Az online térben nincs lehetőség a termék személyes megtekintésére, ezért a vizuális elemekkel tudsz igazán dolgozni.
- Használj félkövér betűtípust vagy színes elemeket, hogy az előnyök azonnal szembetűnőek legyenek.
- Az átláthatóság érdekében bontsd pontokra a legfontosabb információkat. Ez segít abban, hogy az olvasók gyorsan megtalálják a számukra lényeges adatokat.
- A termékről készült professzionális fotók és videók, például 360 fokos felvételek sokat segíthetnek abban, hogy a vásárlók maguk elé képzeljék az árut.
Egy igazán jó termékadatlap megalkotása nem egyszerű feladat, de ha figyelsz az apró részletekre, és a fenti tippeket alkalmazod, könnyen megnyerheted a vásárlóid bizalmát és érdeklődését.
(Szponzorált tartalom)