Megálmodtad és elkészítetted a tökéletes terméket, de bizonytalan vagy abban, hogyan mutasd be az online felületeken? Az első benyomás a legfontosabb, hiszen a termékbemutató az első kapocs a vásárló és az ajánlatod között. Íme néhány hasznos tanács, amelyek segítenek abban, hogy profi és figyelemfelkeltő leírást hozz létre!

Gyakran előfordul az a jelenség, hogy a webshop tulajdonosa elveszik az olyan mindennapi teendőkben, mint pl. az árubeszerzés, raktározás, készletkezelés, csomagolás és egyéb adminisztrációs feladatok végeláthatatlan tengere. A termékek bemutatása és marketingelése még csak szóba sem került a listán, pedig bizony az is időigényes munka.

 

A Complexpress logisztikai központ webshopoknak szolgáltatása éppen ebben lehet a segítségedre, hogy több idő jusson a lényegi feladatokra, mint pl. a termék széles körű bemutatása. Ha a környezetvédelem is szempont, akkor jó ha tisztában vagy azzal, hogy ők csak digitálisan dolgoznak papír és ceruza nélkül. Lássuk, hogyan csináld hatékonyan a termékeid bemutatását.

 

Hogyan szólítsd meg a célközönséged?

 

Az egyik legfontosabb lépés, hogy alaposan ismerd a vásárlóid igényeit. Az emberek különböző stílusban és formában szeretnek információt kapni, ezért fontos, hogy a megfelelő nyelvezettel szólítsd meg őket.

 

  • A rövid és lényegre törő szöveg azok számára, lesz nyerő, akik gyors döntéseket hoznak. Például a fiatalabb generáció, amely az egyszerűség híve, nagyobb eséllyel reagál az ilyen leírásokra.
  • Az olvasmányos és részletes leírás pedig az alaposabb információkat kereső, idősebb célközönség igényeihez igazodik.

Tedd a szövegeidet személyessé, mintha egy régi ismerősödnek írnál, így az olvasók könnyebben kapcsolódnak majd a tartalomhoz. Kerüld a másolást, hiszen ezt a törvény is bünteti és a keresőmotorok szemében is hátrányt jelent!

 

Mit érdemes kiemelni a termékbemutatóban?

 

A vásárlók többsége nem a technikai részleteket keresi elsőre, hanem arra kíváncsi, hogy a termék mit ad számára.

 

  • Magyarázd el, hogyan könnyíti meg a vásárlók életét, vagy hogyan old meg egy problémát.
  • Az alapvető adatok, mint a méret, szín, anyag vagy a szállítási idő, mindig legyenek feltüntetve, hiszen ezek alapján dönt a vásárló.

 

Hogyan tedd igazán figyelemfelkeltővé a bemutatót?

 

Az online térben nincs lehetőség a termék személyes megtekintésére, ezért a vizuális elemekkel tudsz igazán dolgozni.

 

  • Használj félkövér betűtípust vagy színes elemeket, hogy az előnyök azonnal szembetűnőek legyenek.
  • Az átláthatóság érdekében bontsd pontokra a legfontosabb információkat. Ez segít abban, hogy az olvasók gyorsan megtalálják a számukra lényeges adatokat.
  • A termékről készült professzionális fotók és videók, például 360 fokos felvételek sokat segíthetnek abban, hogy a vásárlók maguk elé képzeljék az árut.

 

Egy igazán jó termékadatlap megalkotása nem egyszerű feladat, de ha figyelsz az apró részletekre, és a fenti tippeket alkalmazod, könnyen megnyerheted a vásárlóid bizalmát és érdeklődését.

(Szponzorált tartalom)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Láttad már Palvin Barbit szexi mikulásruhában?

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

További cikkeink a témában
A Player kérdése: Befejeződött az F1 idei szezonja. Nálad ki az év versenyzője?
17% Norris
58% Verstappen
11% Piastri
2% Russell
12% Egy másik versenyző
Advertisement
Hirdetés