A Super Bowl a legnézettebb sportesemény a világon, így aztán nem csak a sportértéke nagy, hanem a reklámértéke is. Nagyon. A legnagyobb, leggazdagabb cégek készülnek is a meccs szüneteire. Itt van jóféle reklám.

Szeretet, szerelem, ölelés, McDonald's

Katie Couric, Bryant Gumbel, irónia, humor, BMW

Guacamole, draft, Mexikó, avokádó

A szokásos kölyök labrador, ló, baseballsapkás jenki, Bud

A T-Mobile egy dögkeselyűt vet be, meg Kim Kardashian seggét

Ron Swanson, NASCAR, NBC

Danny Trejo, Steve Buscemi, Snickers

Modellek, mellek, Victoria's Secret

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Miért vennél más autót, ha ennyiért kapsz Hyundait?

Mesterművek még közelebb: a Xiaomi ezzel a telefonnal elérhetővé teszi a csúcskategóriát

Ezt a két dobozt ne hagyd ki a számításból, ha mostanában tervezel partyhangszórót venni

A Player kérdése: Mit gondolsz Sydney Sweeney a napokban villantott áttetsző ruhájáról?
91% Nekem bejön!
9% Szerintem ez már sok.
Az ajándékozás új szintje: elegáns, személyes és brutál stílusos
Hirdetés