Jár a pacsi a Heinekennek, hiszen egy remek reklámmal állt elő, amiben a barátság és a futballszeretet van a középpontban. Tehát majdnem minden, ami egy drukker számára fontos lehet.

A sztori középpontjában az a Simone áll, aki egyrészt hatalmas Roma-drukker, másrészt a BL-meccseket mindig három haverjával nézi. Az élet viszont annyira kegyes, hogy Simome kap egy jegyet a Roma–Real Madrid meccsre. Egyet. Nyilván ezt nem utasítja vissza, de a barátainak az igazat nem mondhatja el, ezért azt az abszolút hihető sztorit adja be, hogy maláriás, és így ki kell hagynia a közös meccsnézést. Persze a meccs előtt a haverok hívogatják, aztán egyszer csak a kivetítőn is megjelennek. Simone pedig dönthet: marad a meccsen, vagy az őt váró helikopterrel csatlakozik a srácokhoz.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Európa egyik legjobb és legújabb Kia-kereskedése is Budapesten van

Óbudán vár a fotókiállítás, amit nemcsak látni, hanem tapintani is lehet

Kényelem és nyugalom az autópályán, izgalom és őrület a stadionban – BYD Seal U-val a magyar–skót-meccsre

További cikkeink a témában
Óbudán vár a fotókiállítás, amit nemcsak látni, hanem tapintani is lehet
Hirdetés