1999-ben és 2000-ben az Adidas elég kemény kampánnyal reklámozta új futócipőit.

Futók, igen, mi mások vagyunk.

Ezen a néven szerepelt a legmerészebbnek tartott Adidas-kampány, ami a futás olyan pillanatait mutatja be, amiket minden futó megtapasztalhat, és amiktől esetleg a nem futók vagy a hétvégi kocogók ódzkodnak, és amiket talán nem is értenek meg egészen addig, amíg el nem határozzák magukat egy kicsit hosszabb kocogásra, esetleg egy futóversenyre. Összefoglalva: a futás életérzését, a sportág szeretetét és kegyetlen, olykor fájdalmas valóságát kapjuk az arcunkba.

Reklámszakmai oldalról nézve pedig minden idők legjobb és legsikeresebb hirdetései között tartják számon a kampányban résztvevő reklámokat, amelyek ráadásul jelentősen növelték az eladásokat.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Nem volt boldog Mbappé, amikor arról kérdezték, a Real Madridnak fog-e szurkolni

12 éve egy sima szurkoló volt, most BL-döntőbe vezette a csapatát

Gólt kaptak, mert senkinek sem tűnt fel, hogy a kapus még a mosdóban van

További cikkeink a témában