A "Pick Them Back Up" címmel futó kisfilmben most is a mindenre képes, mindig mögöttünk álló anyukáké a főszerep. Tanít, bátorít, erősebbé tesz. Szeret.

London előtt a "The hardest job in the world, the best job in the world" szlogen alatt futó alkotással jött ki a Procter & Gamble, ami óriási sikert aratott, az idei téli olimpia előtt a Pick Them Back Up című kisfilm fog nagyon sokak szemébe könnyeket csalni. A sztori lényege, hogy az anya csecsemőkortól kezdve tanít, erősebbé tesz, melletted áll, bátorít, hogy próbálkozz újra és újra. És meglesz az eredménye.

A London 2014-es The Best Job reklámban úgy hatéves kortól kísértük végig a későbbi olimpikonokat, az új filmben már egészen pici korban bekapcsolódunk, amikor a babák még járni tanulnak. Aztán korcsolyázni, snowboardozni és a jégkorongozni. Kel-fekszik a gyerek, de az anya ott van, támogat, leporol, gyógyít. Már alig várjuk a következő olimpiát, és most már a P&G miatt is.

Külön piros pont a zeneválasztásért, Ludovico Einaudival eleve nem lehet mellélőni.

Thank you, Mom! – A legmeghatóbb olimpiai kisfilm

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
13% Naná, és nagyon keményen.
44% Igen, de menedzselhető.
42% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés