Mark Zuckerberg a Facebook éves konferenciáján, az F8-on adott bepillantást a legújabb fejlesztésükbe, a Facebook Spaces-be, amivel a közösségi oldal megpróbál egy lépéssel a konkurencia előtt maradni.

Maga az alkalmazás tulajdonképpen a Facebook találkozása a virtuális valósággal, de hogy tényleg ez lesz-e a jövő, az egyelőre kérdéses. A bemutató videó alapján mindenesetre az emberek a virtuális valóságban is ugyanazt fogják csinálni, amit amúgy is szoktak amit a marketingesek szerint amúgy is szoktak: szelfizgetnek, lazulgatnak, beszélgetnek, csak mindehhez már ki sem kell mozdulniuk a négy fal közül, hanem elég, ha a fejükre húznak egy Oculus Riftet.

Hogy lesz-e kedve bárkinek is otthon ülni egy sisakkal a fején, ahelyett, hogy ténylegesen találkozna az ismerőseivel, abban nem vagyunk száz százalékig biztosak, de most már legalább tudjuk, hogy nagyjából mihez szeretne kezdeni a Facebook a milliárdokért felvásárolt Oculus-szal.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Így néz ki egy esőfelhő belseje egy ejtőernyős szemével

Elveszett a kulcsod a lakathoz? Semmi gond, hozd a folyékony nitrogént!

További cikkeink a témában