A YouTube egy ideje rendesen küzd a reklámblokkolókkal, ezúttal viszont emelték a tétet a küzdelemben: a továbbiakban letiltják a videók eléréséről az olyan okostelefonos alkalmazásokat, amelyek megkímélik a felhasználót a reklámoktól.

Persze korábban is volt arra példa, hogy a felugró ablakok mellett – amelyben üzentek a YouTube fejesei, hogy a felhasználó legyen szíves kikapcsolni a reklámblokkolót – három videó lejátszása után leválasztották a reklámblokkolót a videó eléréséről, vagy a videó lassabban töltött be, ha a YouTube észlelte a reklámblokkolót. Ezúttal viszont úgy fest, az egész procedúra bevetté válik. A cégnek erre elvileg joga van, mert a reklámblokkoló megsértheti a szolgáltatás felhasználói szerződését.

Aki egyébként nem szeretne továbbra sem reklámokat fogyasztani a YouTube-on, és belefáradt a reklámblokkolós mizériába, az a YouTube Prémium előfizetésével vigasztalódhat, amely reklámmentes videózási élményt biztosít havi 1790 forintért, vagy családonként 2690 forintért, amely csomagot öt felhasználó is igénybe vehet.

Ezek is érdekelhetnek:

Egy Google Chrome-ba telepíthető hirdetésblokkoló bővítmény titokban reklámokkal bombázta a felhasználókat

Kiderült, hogy a program a keresési találatokat szándékosan reklámokkal fertőzte meg.

A YouTube Premium előfizetői egy új képminőségben is nézhetik ezentúl a videókat

Szakértők szerint játék- és sportvideóknál lesz szembetűnőbb a különbség.

A YouTube ezentúl dúdolásból is felismerheti a keresett dalt

A cég eddig is próbálkozott már ilyesmivel, ezúttal azonban az applikáció három másodpercnyi dúdolás után is nyomra bukkanhat.

(Forrás: Telex, Engadget)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Az Asus dobja piacra elsőként az AI-laptopok új generációját

Szaftos húsokért, bomba jó sörökért és lazán elegáns hangulatért ide kell beülnöd

Ilyen lesz az égbolt, ha felrobban az égbolt egyik legfényesebb csillagja

További cikkeink a témában