És tudod, miért? Mert akkor a rettegett harcosok helyett, ahogyan a világ ismeri őket, csak bénán tébláboló szerencsétlenek lennének, ahogy arra a japán NTT Domoco reklámja nagyon ötletesen rávilágít.

Japán vezető mobilszolgáltatója persze valójban nem a szamurájokat akarta kifigurázni, hanem arra a nagyon egyszerű szabályra próbálta felhívni a figyelmet ilyen viccesen, hogy

Ne mobilozz sétálás közben!

A technológiailag nálunk valamivel előrébb álló országban ugyanis ez egy elég komoly probléma, a videóban bemutatott abszurd és nevetséges helyzetek nem a kreatívok fantáziáját dicsérik, hanem a valóságból merített példák: a videó alatt olvasható statisztikák szerint például a japánok 66%-val megtörtént már, hogy mobilozás közben belegyalogoltak egy másik emberbe, és 3,6%-ukkal az is megesett, hogy leestek az állomás peronjáról, mert sétálás közben sms-eztek. Nem tudjuk, hogy ezt a statisztikát a teljes lakosságra kell érteni, vagy csak azokra, akik rendelkeznek mobiltelefonnal, de az biztos, hogy így is-úgy is milliós nagyságrendről van szó.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
13% Naná, és nagyon keményen.
38% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés