Mára az életünk részévé vált az online vásárlás, mégis akadhat olyan termék, amit jobban szeretnél személyesen megnézni egy áruházban, mielőtt megveszed. Megnéztük az Euronics teljesen felújított budaörsi bemutatótermét, ami okos megoldásokkal fokozza a vásárlás élményét.

Sosem gondoltam volna, hogy egyszer élelmiszert is online fogok vásárolni, hiszen mennyire egyszerűnek tűnt beugrani a boltba tejért és kenyérért, pedig valójában meglepően sok időt el lehet tölteni azzal, hogy megkeresem, amire szükségem van, és még akkor is csak tippelni tudom, hogy mennyire jó az ár, amit a polcra írtak. Mostanában ezért szinte minden héten online rendeljük házhoz az élelmiszert, és ezzel rengeteg időt spórolunk meg.

Persze a pandémia is rásegített az online shopok hódítására, hiszen a lábunkat sem tehettük ki otthonról, de közben arra is rájöhettünk, hogy a virtuális vásárlás nem tudja mindig pótolni a személyes tapasztalatokat. Műszaki terméket például egy kicsit másként veszünk, mint kiflit, itt elengedhetetlen az alapos tájékozódás, ami a neten a legegyszerűbb.

Mégis sokszor éppen úgy lesz a legkönnyebb meghozni a döntést, ha közben ott van a termék a kezedben.

A családi tulajdonú műszaki áruházláncnál, az Euronicsnál tudnak egyet és mást a vásárlókról. Több mint három évtized tapasztalatát gyűjtötték össze, mialatt az 1989-ben alapított balatonfüredi szaküzletből eljutottak 2005-re az országos bolthálózathoz, majd 2020-ra a legnagyobb hazai tulajdonú webáruházig, ami a forgalmuk húsz százalékát adja.

Az online boltok korában meglepő lehet, hogy az utóbbi egy évben egyre többen vásárolnak náluk személyesen.
Az Euronics szerint egy áruház most is tud olyan élményt nyújtani, amiért a vásárlók hajlandók autóba ülni,

és elutazni például az 1500 négyzetméteres budaörsi üzletbe, amit nem egyszerűen felújítottak, hanem egy új bemutatóterem-koncepciót is bevezettek vele. A cég szemléletét jellemzi, hogy minden olyan ötletet kipróbáltak, amivel jobbá tehetik a vásárlást, és ami a budaörsi üzletben beválik, azt a hatvan boltból álló országos hálózatban is valóra váltják majd.

Korábban úgy rendezték be az áruházat, hogy az adott területen minél több áru férjen el, most azonban inkább olyan szolgáltatásokat vezettek be, amivel könnyebben áttekinthető a kínálat.

Nem is lehetne minden egyes terméket készleten tartani, ezért az üzletben több helyen is óriási érintőképernyőn böngészhetjük az Euronics webáruházát. Ezek a kioszkok más információval is szolgálnak, például megmutatják, hol találunk egy adott terméket, de az árat is leolvashatjuk vele a vonalkódjáról.

Ötletes megoldás, hogy a digitális árcédulára QR-kódot tettek, ezt leolvasva a mobilunkon azonnal megnyithatjuk az adott termék oldalát a webshopban, az összes paraméterével és a vásárlói értékelésekkel együtt, ezért tehát nem kell többé a típusszám alapján keresgélni. Hamarosan bevezetik azt is, hogy

a polcokat figyelő kamerás rendszer azonnal értesítést küld az eladónak, amint egy termék kifogyott, és pótolni kell a raktárból.

A modern stílusú budaörsi áruházban néhány olyan terméket is találni, amiről talán nem is gondoltad volna, hogy egyáltalán forgalmazza az Euronics. A műszaki cikkek és háztartási gépek mellett például barkács és kerti cikkek, játékok, sportszerek, elektromos kerékpárok és rollerek is megnézhetők. Mert ugyan ezeket is mind meg lehet venni online, de mindig más érzés saját szemmel látni, kézbe venni, kipróbálni, mielőtt kifizeted, nem?

Ez is érdekelhet:

Nem gondoltuk volna, hogy ilyen is lehet egy autókereskedés

Bent áll egy autó, de inkább egy klubra hasonlít, tulajdonképpen az is.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés