A Nokia régi logója 60 évet élt.

Megváltoztatja csaknem 60 éve használt logóját a finn Nokia, az új jelkép öt különböző alakzatból áll, amelyekből természetesen a Nokia szó olvasható ki – mutatjuk is:

Hogy még jobban szemléltessük a változást – a korábban használt kék logó vs. az új logó:

A Nokia elnök-vezérigazgatója, Pekka Lundmark még a barcelonai Mobiltelefon Világkongresszus (Mobile World Congress, MWC) előtt elmondta, hogy azért lépték meg ezt a dolgot, mert a márkát eddig (okos)telefonokkal hozták összefüggésbe, viszont a Nokia ma már vállalati technológiával foglalkozó cég*, aminek fő súlypontja a jövőben távközlési berendezések értékesítése lesz más vállalkozások számára – a nagyobb informatikai cégek gyakran társulási megállapodásokat kötnek olyan – telekommunikációs berendezéseket gyártó – cégekkel, mint a Nokia, magán 5G hálózatok, illetve automatizált üzemek felszereléseinek biztosítására, főleg a feldolgozóipari ágazatban tevékeny ügyfeleknek.

Vagyis akár azt is mondhatnánk, hogy a Nokia megelégelte, hogy mindenki csak a telefonokra asszociál a logóról.

*A Nokia 2014-ben eladta a telefonos üzletágát, persze azóta is jött ki Nokia-készülék, ám amögött az egykori Nokia-akalmazottak által alapított HMD Global áll, tehát lényegében két vállalat fut ugyanazon a néven.

(Forrás: Reuters, fotó: Nokia, nyitókép: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

Tíz perc alatt lehet 0-ról 100%-ra feltölteni ezt az androidos telefont

Valószínűleg nincs ennél gyorsabban feltölthető okostelefon a piacon.

Jön a fizetős Facebook és Instagram

Mark Zuckerbergék követik a Twitter példáját.

Limitált példányszámban érkezik a középkategóriás Coca-Cola-mobil

A Realme és a Coca-Cola közös telefont dob piacra limitált példányszámban.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így néz ki egy rejtett galaxis a Földtől 11 millió fényévre

Van egy szó, amit a világ szinte minden nyelvén hasonlóan értenek és használnak

Erre a tíz egyszerű kérdésre iskolásként tudtad a választ – vajon most is menne?

További cikkeink a témában