Sok a panasz az Apple 1,3 millió forintos készülékével kapcsolatban.

Az Apple Vision Pro néven futó virtuális- és kevert valóság (AR/MR) szemüvegéről sokan úgy tartották, hogy ez lehet az óriásvállalat legnagyobb dobása az iPhone óta. Úgy tűnik azonban, hogy ez nem így lesz, legalábbis a Verge arról ír, hogy

meglehetősen sokan visszaküldik a készüléket, ezzel együtt ugye vissza is kérik a 3500 dolláros, azaz ~1,3 millió forintos vételárat,

– amit egyébként meg is tehetnek a vevők, amennyiben a vásárlástól számított 14 napos próbaidőn belül tartanak erre igényt.

A legtöbb panasz a Vision Próval kapcsolatban, hogy nem kényelmes, amit a súlyának (nagyjából félkilós), valamint a szemüveget a fejhez rögzítő pánt kialakításának tudnak be a tulajdonosaik, de említették még, hogy fej-, szem- és nyakfájást, valamint szédülést okoz. A kényelmi és/vagy egészségügyi szemponton túl azonban sokan nehezményezték azt is, hogy kevés alkalmazás és játék elérhető rá, a filmnézés pedig nem ad extra élményt, vagyis nem lehet kihasználni a szemüveget és a funkcióit.

A készülék egyelőre csak az Egyesült Államokban elérhető, azt nem tudni, hány darabot adott el eddig az Apple (becslések szerint februárban 200 ezernél járt), ahogy azt sem, hogy mennyien viszik vissza, az viszont biztos, hogy – a Verge gyűjtése alapján – a közösségi felületeken sokan panaszkodnak a termékre.

(Forrás: Verge, Telex, fotó: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

Ekkora a sebességkülönbség a Samsung Galaxy S24 Ultra és az iPhone 15 Pro Max között

Egymásnak eresztették a Samsung és az Apple csúcsragadozóját.

Padlóra küldheti a Windowst egy új operációs rendszer

Úgy tűnik, vetélytársat kaphat a Microsoft, pontosabban a Windows.

A tíz legnépszerűbb okostelefon között csak elvétve akad nem-iPhone

Az első ötben ne is keress iPhone-on kívül mást.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Már 317 millió megtekintésnél jár a világ legelső YouTube-videója

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés