A hangyás tévére emlékeztető pontkódok kitörtek az újságok és hirdetőoszlopok bűvköréből – egyre több és egyre furcsább helyen tűnnek fel.

Brazíliában Rio de Janeiro városvezetése látta meg a QR-kódokban rejlő lehetőségeket: a városban első körben harminc helyszínen helyeztek el QR-kódot formáló mozaikokat a sétálóutcákban és egyéb frekventált helyeken,  hogy azok segítsék a turisták tájékozódását és informálását. Az apró mozaikkövekből kirakott nagyméretű QR-kódokra elég csak ráfordítani a telefon vagy tablet kameráját, és a képernyőn pillanatokon belül megjelennek a releváns információk, több nyelven is. A turisták így például megtudhatják, pontosan hol tartózkodnak, és milyen látványosságok, szolgáltatások találhatók a közelben.

Az Egyesült Királyságbeli központtal rendelkező M-Sport csapat legújabb kocsijukat, a Ford Fiesta R5 egészét QR-kódba borította. Malcolm Wilson, az M-Sport ügyvezetője elmondta: azért döntöttek a QR-kódos díszítés mellett, mert ennek köszönhetően a ralisport iránt érdeklődők illetve a cég partnerei és a szponzorok is villámgyorsan hozzájuthatnak a versenyautó fejlesztésével kapcsolatos naprakész információkhoz.

(Forrás: The Telegraph, M-Sport)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli
Hirdetés