Előfordulhat ilyen? Persze. Ez a tipping.

Egy kiszolgálásának, a kiszállításnak, beszállításnak, ki- és berakodásnak megvannak a maga szigorú szabályai. Nem mindegy, hogy érkezést követően melyik raktérben kezdenek dolgozni a rakodók, és nem mindegy, hogy elöl vagy hátul, vagy esetleg mindkét ajtón keresztül zajlik az utasok mozgatása. És természetesen az sem mindegy, hogy Boeing 737–700-asról, 900-asról, Airbus A321-esről, MD–80-asról vagy MD–11-esről van szó. Ha valamelyik ponton hiba történik, annyira elmozdulhat a súlypont, hogy megemelkedik a repülőgép orra, és a gép a fenekére ül a betonon.

Ez a tipping, amelyre bizonyos típusok kialakításuk miatt hajlamosabbak.

Fokozottan oda kell figyelni a földön a hosszútörzsű gépekre, illetve azokra, melyek hajtóművét a törzsön helyezték el – a Tu–154-es is hajlamos volt erre. De hogyan lehet megelőzni a gépek feldőlését? Melyek a leggyakoribb hibák? Ez is kiderül a Légiközlekedési Kulturális Központ videójából.

Ez is érdekelhet:

Több mint hetven fantasztikus fotón a tíz éve kivont MiG–29-esek

2010. december 16-án repültek utoljára a magyar légtérben.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Mondunk egy fővárost, melyik folyik keresztül rajta?

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés