Egy meghívásos golfkupa, amit otthon játszanak le a résztvevők. Mármint mindenki a maga otthonában. És még csak nem is kint a kertben.

A BMW Indoor Invitational nevű verseny azt a technológiát használja, amit a hollywoodi filmek gazdag főgonoszai szoktak időnként. Pár négyzetméter műfű, egy nagy vetítővászon az aktuális pálya virtuális és interaktív látképével, egy komplikált játékszoftverrel és a Trackman nevű cég mérő-kiértékelő-rendszerével, amely az ütés erőssége és iránya alapján kiszámolja, hova esne le a labda.

A rendszer lelke egy kettős radar, mely egyszerre figyeli az ütő és a labda mozgását. Az ütő típusát figyelve, az ütő fejének pozícióját, sebességét végig követve, az ütő és a labda találkozási pontját precízen meghatározva az ütés minden paraméterét ki tudja számítani, az ütőerőtől a labda csavarodásán át a labda által követett nyomvonalig minden dimenzióban.

A versenysorozat öt héten át tart. A meghívott sztárgolfozók minden héten egy-egy tízezer dolláros csekkért játszanak, melyet az általuk megjelölt, a koronavírus-járvány ellen küzdő szervezetnek adományoz a BMW. Az első hét győztese már meg is van: a holland Joot Luiten, aki a díjat megfelezte a saját maga alapította karitatív szervezet és egy rotterdami kórház között.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
33% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
67% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.