Ha azt hitted, hogy a Hellcat a csúcs, amit a Dodge kínálhat, nézd meg ezt az izomautót! Mostanra készültek el egy még nagyobb, még izmosabb V8-assal, amit egy finoman modernizált 1968-as Chargerbe szereltek be.
Ha imádod a V8-as amerikai autókat, akkor ezért a Chargerért odáig leszel. A Dodge stílusos módját választotta annak, hogy bemutassa a legújabb motorját, ugyanis egy modernizált és tuningolt ’68-as Chargerbe építették be. A Hellcat 6,2 literes, kompresszoros V8-asából készült 7 literes behemót 1015 lóerős teljesítményre és 1288 Nm nyomaték leadására képes, és ennek felel meg a neve is: Hellephant.
A Super Charger névre keresztelt prototípus talán a legvadabb amerikai izomautó, amit az idén láttunk.
A Dodge nem elégedett meg az éppen 50 éves klasszikus felújításával, alaposan át is alakította. Az első kerekeket öt centivel előrébb helyezték, az autót hátul 6, elöl 9 centivel ültették le, és azért, hogy beférjenek az elöl 20, hátul 21 colos kerekek, a sárvédőket is kiszélesítették üvegszálas anyagból készült darabokkal.
Az ördögi külsőről a szürke fényezés és a rejtett fényszórók gondoskodnak,
a ’68-as Charger stílusos rácsai mögött a legújabb modell LED-es lámpáit találod. Még izgalmasabbak a hátsó lámpák, amelyek közepéről az Alfa Romeo Stelvio kipufogótölcsérei merednek ki. A gépháztető méretes légbeömlőjével és a rejtett kilincsekkel egyszerre retró és modern a Dodge Super Charger megjelenése.
Az 1015 lóerős motor erejét hatfokozatú kézi sebességváltóval kell beosztani, a hajtás a hátsó kerekeket tépázza,
a lassításról hatdugattyús Brembo fékek gondoskodnak. Még nem tudni, hogyan megy a Super Charger, de azt már igen, hogy a Dodge bárkinek elérhetővé teszi a 7 literes V8-as Hellephant motort, hogy még több hasonló izomautó szülessen vele.