Nem csak a tervezett módon szivárogtak a hírek a BMW új csúcslimuzinjáról, de szerdán este végre hivatalosan is bemutatták. A recept a régi: sok benne az újdonság, ami nyilván folyamatosan jelenik majd meg a kisebb és olcsóbb BMW-kben.

  •  5098 mm hosszú – a normál változat. 8,3 literes átlagfogyasztású – a 750i xDrive. 120-szal tud menni – kizárólag elektromos meghajtással a hibrid. A G11-es jelű (és a hosszított tengelytávú) G12-es típussal kapcsolatban annyi az információ, hogy ha azt mind leírjuk, és beágyazzuk hozzá a képeket, akkor le fog kopni a görgetőujjadról a lenyomat. Úgyhogy próbálunk a lényegre szorítkozni.
  • két karosszériaváltozat: a normál 5098 mm hosszú, az L 5238 mm
  • akár 130 kg-os tömegcsökkenés a szénszál-erősítésű műanyagok és az alumínium használatának köszönhetően
  • megnövelt hatásfokú, nyolcfokozatú Steptronic automata sebességváltó, amely a váltás idejének meghatározásához a navigációt is figyelembe veszi
  • légrugózás automatikus szintszabályzással és dinamikus csillapítás-szabályzással (alapáron)
  • aktív kormányzás (feláras, akár xDrive-val is)
  • Executive Drive Pro – a 7-esben mutatkozik be először a kiegészítő futómű-szabályzás: elektromechanikus állítású stabilizátoraival mérsékli a dinamikus kanyarvételek során a karosszéria oldalirányú dőléseit
  • teljes-LED fényszórók alapáron, felárért vakításmentes, 600 méteres hatótávolságú lézervilágítás
  • M sportcsomag, Design Pure Excellence és BMW Individual Design Composition összeállítás a dinamikus, elegáns és luxuskarakter kedvelőinek
  • fűthető ülések és kormánykerék, valamint fűthető ajtó-, illetve első és hátsó középső kartámasz (Heat Comfort csomag)
  • Bowers & Wilkins Diamond high-end surround-hangrendszer
  • fénydizájn: az ajtók előtti területet fénygrafikával megvilágító környezet-megvilágítás a hosszított tengelytávú változataiban a B oszlopokba függőlegesen beépített fényforrások
  • Sky Lounge panoráma üvegtető hatféle színárnyalatra állítható fényáteresztő felülettel
  • vezeték nélküli, induktív töltési lehetőség a mobiltelefonok számára
  • iDrive érintőképernyővel és mozdulatvezérléssel: az infotainment rendszer előre definiált kézmozdulatokkal is kezelhető
  • BMW Touch Command: a hátsó középkonzol kartámaszába épített, hétcolos, kiemelhető táblagép a kényelmi berendezések, az infotainment-rendszer és a kommunikációs funkciók kezelésére

  • távirányítású parkolás: a vezető kiszáll, a kocsi beáll a garázsba
  • 75%-kal megnövelt felületű Head-Up Display
  • teljes körű Driving Assistant csomag: hátsó ütközésvédelem, sávváltást segítő rendszer, sebességkorlátozások kijelzése, hátsó keresztirányú forgalom-asszisztens
  • Driving Assistant Plus: kormányzás- és sávasszisztens, sávtartó-asszisztens aktív oldalütközés-védelemmel, torlódás asszisztens a félautomatizált vezetéshez, első és hátsó keresztirányú forgalom asszisztens
  • araszolófunkciós aktív sebességszabályzás
  • Surround View rendszer felülnézet és 3D-s nézet funkciókkal a központi kijelzőn, egyénileg választható nézetekkel és panoráma oldalnézettel az autó melletti (elöl és hátul) forgalom felügyeletére
  • BMW 730d (BMW 730Ld): soros, hathengeres dízelmotor, változó belépő-geometriájú turbófeltöltő, 2993 köbcenti, 265 LE, 620 Nm, 6,1 (6,2) s gyorsulás, 250 km/h végsebesség, 4,9 (5,0) literes átlagfogyasztás
  • BMW 740i (740Li): soros, hathengeres benzinmotor kettős leömlésű turbófeltöltő, 2998 köbcenti, 326 LE, 450 Nm, 5,5 (5,6) s gyorsulás, 250 km/h végsebesség, 7 literes átlagfogyasztás
  • BMW 750i xDrive (BMW 750Li xDrive): V-nyolchengeres benzinmotor kettős leömlésű turbófeltöltő,  4395 köbcenti, 450 LE, 650 Nm,  4,4 (4,5) s gyorsulás, 250 km/h végsebesség, 8,3 (8,5) l átlagfogyasztás.
  • BMW 740e (BMW 740Le, BMW 740Le xDrive): soros, négyhengeres benzinmotor kettős leömlésű turbófeltöltő, 1997 cm köbcenti, 258 LE, 400 Nm. BMW eDrive elektromos szinkronmotorral: 95 LE, 250 Nm. 326 LE rendszerteljesítmény, 5,6 (BMW 740Le: 5,7, BMW 740Le xDrive: 5,5) s gyorsulás, >240 km/h végsebesség. Max. sebesség tisztán elektromos hajtással: 120 km/h. Elektromos hatótáv: 40 (BMW 740Le: 40, BMW 740Le xDrive: 37) km. 2,1 (BMW 740Le: 2,1, BMW 740Le xDrive: 2,3) l átlagfogyasztás.

(Forrás: BMW)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

A legszörnyűbb lakóközösség lakógyűlésére is elmegyünk Sophie helyett

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés