Kicsit rozsdás, kicsit házilagos, de nagyon durva.

Az alap egy E28-as, régi 5-ös BMW volt – vágnánk rá, pedig az alap egy csőváz, amelyre valóban E28-as karosszériaelemeket erősítettek, erős szélesítéssel, alacsonyítással, és nem mellékesen kupévá alakítva.

A blokk sem az 525i-ből van, hanem egy megpiszkált, 3,7 literes motor, ismeretlen teljesítménnyel és 110-es versenybenzinre hangolt működéssel, a felnik egy 356-ös Porschén szolgáltak, persze nem pont ebben a formában.

A Rusty Slammingtonnak forgalmija is van, nem kevésbé néznénk meg, hogy reagálnak rá az utcán, mint azt, milyen lehet vele csapatni egy pályán.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Érzelmes interjút adott Verstappen a negyedik világbajnoki címe után

További cikkeink a témában