Szeretjük mi a gyári állapotú (plusz egy kis rozsda meg némi kopás) Trabit is – de tiszteljük a némileg erősebb példányokat is.

Ebbe az eredetileg kétüteműbe először egy négyüteműből származó 1,1-est épített lengyel gazdája, aztán egyre újabb és nagyobb motorokat. Aztán gyakorlatilag berakott alá egy 1,8-as turbó Audi TT-t, és piszkált rajta egy kicsit.

Az eredmény összkerékhajtás, 270 lóerő, és 15,5 másodperces gyorsulás. 200-ra.

Ez is érdekelhet:

Az IFA történelme a Trabanton és a Barkason kívül is tele van kincsekkel

A szériagyártmányok között is vannak érdekes darabok – hát még a koncepcióautók között!

(Fotó: Artur Owsiany)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

További cikkeink a témában
Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli
Hirdetés