A szatyor nem csak arra jó, hogy belepakoljunk, és reklámhordózóként is jóval több lehetőséget tartogat egy bután rányomtatott logónál.

Mutattunk már remek példákat igazán ötletes, ezért üzletileg is sokkal hasznosabb névjegykártyákra. A bevásárlószatyrok viszont még azoknál is jobb reklámhordozók – főleg, ha annyira figyelemfelkeltők, mint a következő darabok.

(Forrás: Bored Panda)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
17% Naná, és nagyon keményen.
34% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés