Az illat olyan sárm, amit bárki magára fújhat, Valentin-napon ez pedig fontosabb szinte mindennél.
-
10 / 10
Jean Paul Gaultier Le Male
A tények makacs dolgok, a számok nem hazudnak! Az Európai Unió legkeresettebb férfi illatszere a Popeye-dizájnt művészi szintre emelő Jean Paul Gaultier kreációja. A jellegzetes kék-fehér csíkos férfitorzóba csomagolt pacsuli levendula, menta és vanília alapra építkezik, és 1995-ben, megjelenése évében a férfiasság diadalaként emlegették. Klasszikus darab, és kitűnő választás akkor is, ha nem vagyunk tengerészek.
Ár: 9800 Ft
Itt megrendelheted, házhoz szállítással -
9 / 10
Gucci Sport Pour Homme – Gucci
Sport néven több szuperbrand is márkára dobott már illatot, nem kivétel a Gucci sem. A Sport pour Homme friss, férfias, hosszantartó illatszer, amelynek felső akkordjait citrusos gyümölcsök – mandarin, narancs, grépfrút – alkotják, alapját pedig az ámbra, a vetiver és a pacsuli jelenti. Utóbbi nem a minőségre utal, hanem az árvacsalánfélék családjába tartozó büdösmentára.
Ár: 10 340 Ft
Itt megrendelheted, házhoz szállítással -
8 / 10
CK Free – Calvin Klein
A CK teljesen az urbánus feelingre koncentrál, és nem bont formát a Free-vel sem, ami a brand megfogalmazása szerint a nagyvárosi, modern férfi illata. 2009 augusztusában dobták piacra Rodrigo Flores Roux és Ellen Molnar közös munkáját, amit abszint, borókabogyó, csillagánizs, velúr, kávé, dohánylevél, tölgyfa, pacsuli összjátéka jellemez.
Ár: 8440 Ft
Itt megrendelheted, házhoz szállítással -
7 / 10
Kenzo Homme Sport – Kenzo
A Kenzo klasszikusa szerkesztőségi kedvenc, egy igazi mestermű, amelytől a francia kézben lévő japán cég megszületése, azaz 1991 óta nem tud, és nem is akar megszabadulni. Az örökzöld terméknek évről évre újabb klónjai jelennek meg, ezek egyike a tavaly debütált Kenzo Home Sport, amely fás, fűszeres illatú, egy leheletnyit különbözik az őstől, de az alapokat érintetlenül hagyja. Ami tökéletes, azt kár piszkálni – senki se tudja ezt jobban, mint a japánok.
Ár: 8920 Ft
Itt megrendelheted, házhoz szállítással -
6 / 10
Blue Jeans – Versace
Az ikonikus márka 1996-ban készült terméke olyan illatszer, amihez mindig érdemes visszanyúlni. 75 millis kiszerelésben árusítják a jellegzetes indigókék dobozban, és a mintás üvegben, amivel simán elmenne egy steampunk moziban. Ár-érték aránya a termék imidzséhez képest egészen moderált. A Blue Jeans felül fás-citrusos illatú, fűszeres szívvel és hosszan tartó, meleg lecsengéssel. Aki nem szeret kísérletezni, bátran nyúlhat ehhez a jól bevált, bizonyított megoldáshoz.
Ár: 6920 Ft
Itt megrendelheted, házhoz szállítással -
5 / 10
Hugo Man – Hugo Boss
Friss, éles és extrém módon maszkulin – ezekkel a hívószavakkal operál a Hugo Boss klasszikus darabja. Nem is szeretnénk nagyon belemenni az illatszerek imidzsét megalkotó kreatív csapatok elméjének legsötétebb bugyraiba, attól félve, hogy mit is találunk ott, de a lényeg az, hogy a HB első számú férfiillata rendben van, bármilyen szirupos szlogeneket is passzintanak mellé. Szettben is elérhető, azaz a parfümöt akár deo stifttel és tusfürdővel együtt is beszerezhetjük.
Ár: 9150 Ft
Itt megrendelheted, házhoz szállítással -
4 / 10
Eau de Lacoste L.12.12. – Lacoste
Tavaly az általunk is bemutatott francia cég a trikolór színeiben pompázó illattriót dobott a piacra, mi most a Rouge-t ajánljuk a hármas tagjai közül. A vörös versenyző nem az éteri hangulatot segíti elő, aki ilyet fúj magára, az gyömbéres, fekete borsos és kardamomos illatfelhőben fog úszni. Aki beszippantja, csukott szemmel is meg tudja majd mondani, hogy egy férfival áll szemben.
Ár: 11 690 Ft
Itt megrendelheted, házhoz szállítással -
3 / 10
Cool Water Pure Pacific – Davidoff
A Player hasábjain nemrég számoltunk be sör és szalonna szagú szappanról, de valami azt súgja nekünk, a hölgyek jobban fogják kedvelni az olyan pasikat, akik hagyományosabb megoldást választanak, például a Davidoff Cool Waterjét. A szakmailag és üzletileg is sikeres illatot évről évre fejleszti a cég, de úgyis mondhatjuk, hogy igyekeznek minél több bőrt lehúzni róla, ám szerencsére ez olyasfajta nyúzás, amivel a nagyközönség is jól jár. A Pure Pacific alosztály a Csendes-óceán illatát hivatott megjeleníteni, természetesen halszag nélkül. Friss citrusos, valamint gyógynövényes illatok egy energikus és frissítő hangulatú parfümben.
Ár: 9490 Ft
Itt megrendelheted, házhoz szállítással -
2 / 10
The One Sport – D&G
A két olasz úriember konditerembe járó barátaik által inspirálva alkotta meg sportos parfümjét, amely az ilyen jellegű illatszerek állandóan társított jelzőinek megfelelően friss és energikus hangulatú. A csomagolás könnyed, sportos, ugyanakkor elegáns, és árasztja magából a luxust. Az illat eredetijét jelentő The One 2008-ban jelent meg a pekingi olimpiára, míg a most ajánlott The One Sport tavaly nyáron, a londoni olimpia idején került a boltok polcaira, vagyis a parfümök világában ez egy egészen friss versenyzőnek számít.
Ár: 10 340 Ft
Itt megrendelheted, házhoz szállítással -
1 / 10
Acqua di Gio – Armani
Ha biztosra akarunk menni. Az 1996-ban piacra dobott parfümöt kis túlzással a férfikozmetikumok Chanel No. 5-jának is nevezhetnénk, hiszen tizenöt éve letaszíthatatlanul áll az eladási listák élén. Szakértők szerint elképesztő sikerét annak köszönheti, hogy kitűnő elegye a különböző stílusoknak és hangulatoknak: egyszerre férfias és érzéki, gyümölcsös és fás aromájú. Giorgio Armani és parfümkészítő mestereinek alkotása valóban sokat kínál, és azt rendkívül magas színvonalon teszi.
Ár: 17 490 Ft
Itt megrendelheted, házhoz szállítássalHa ezek közül egyiket sem érzed megoldásnak, böngészd át az egész kínálatot! Mi a helyzet a női illatoknál? Összeszedtük a csajok tízes listáját is!