Egy magyar srác ugyanis már 2015-ben megcsinálta egy Tesco-kampányhoz.

Napok óta a fél világsajtó a NatGeo kreatív címlapötletét ünnepli (mi is megírtuk), melyen a jéghegy igazából egy műanyagzacskó – ami egy tényleg nagyon eredeti ötlet. Lenne, ha nem csinálta volna már meg Matus Bence magyar grafikus és dizájner egy Tesco-kampányhoz 2015-ben:

Egy ötlettel kapcsolatban nehéz plágiumot bizonyítani, és lehet mondani, hogy a NatGeo címlaptervezője, José Gamboa nem látta ezt a korábbi képet, valamint teljesen véletlenül jutott erre a következtetésre – de azért elég nehéz elképzelni, enyhén szólva is nagy a hasonlóság.

És mellesleg kicsit utánajártunk és láttuk, hogy például a Getty Imagesen is voltak már hasonló témájú fotómanipulációk (persze nem olyan szép és élethű, mint Bencéé és a NatGeóé). Így a végén az is előfordulhat, hogy senki sem lopott – de egy biztos, az ötlet közel sem annyira eredeti, mint amilyennek a Geographic címlapját látva elsőre éreztük...

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés