Gerillamarketing svéd módra, avagy hogyan hozzunk zavarba egy forgalmas városrészt egy szál törölközőben.

Gyanútlanul üldögélsz, beszélgetsz, bringázol Svédországban a csodálatostól távol álló időjárásban, erre az egyik közeli lakás ablakában áriázni kezd egy kopasz fazon arról, mennyire menő az IKEA új katalógusa. Hát ez nagyon nincs benne a pakliban. Valaki a végén még félrenyeli a húsgolyókat. Hogy mennyire lepődtek meg (vagy mennyire nem) az arra járók, azt megnézheted az alábbi videón.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

A ma 40 éves Scarlett Johansson tíz legjobb filmje

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés