Gerillamarketing svéd módra, avagy hogyan hozzunk zavarba egy forgalmas városrészt egy szál törölközőben.

Gyanútlanul üldögélsz, beszélgetsz, bringázol Svédországban a csodálatostól távol álló időjárásban, erre az egyik közeli lakás ablakában áriázni kezd egy kopasz fazon arról, mennyire menő az IKEA új katalógusa. Hát ez nagyon nincs benne a pakliban. Valaki a végén még félrenyeli a húsgolyókat. Hogy mennyire lepődtek meg (vagy mennyire nem) az arra járók, azt megnézheted az alábbi videón.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tíz film, amit bármikor, bármennyiszer újra tudunk nézni

Versengés helyett összeáll a három nagy streamingszolgáltató a Netflix ellen

A 84 éves Chuck Norris mindenkit felpörgőrúg a Napba új filmje előzetesében

További cikkeink a témában