Közös streamingcsomag érkezik.

Váratlan szövetség alakult, ugyanis a Disney Entertainment és a Warner Bros. Discovery bejelentette, hogy közös streamingcsomagot indítanak, ami a Disney+, az egykori HBO, azaz a Max és a Hulu tartalmait fogja kínálni.

A nagy összeborulás célja elég egyértelmű: letaszítani a trónról a Netflixet (vagy legalább felzárkózni hozzá).

Nem tudni, mennyibe fog kerülni ez a bizonyos csomag, ahogy az indulás időpontja sem tisztázott, a vállalatok bejelentéséből csak annyi derült ki, hogy az Egyesült Államokban már idén nyártól elérhető lesz – a fentebb említett három streamingplatform bármelyikének weboldalán elő lehet majd fizetni (a hirdetésalapú vagy a reklámos változatra).

Valójában a Disney+ már összeállt a Huluval, amikor idén tavasszal integrálta a tartalmait, ez pedig nem egyedülálló (stratégiai) lépés, a tavalyi év során például a Paramount+ és a Showtime is egyesült.

(Forrás: Disneyplus.com, fotó: Unsplash / Thibault Penin)

Ez is érdekelhet:

Kiverte a biztosítékot az Apple legújabb reklámja. Nálad is?

A reklám üzenete egyértelműnek tűnik, sokan azonban egészen mást látnak bele.

A 84 éves Chuck Norris mindenkit felpörgőrúg a Napba új filmje előzetesében

Rohadt vicces kedvcsináló bizonyítja, hogy Chuck még 84 évesen is keményebb, mint egy ólmozott kókuszdió.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
32% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
68% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Miért gondolunk máshogy a férfiak szexuális örömszerző eszközeire?
Hirdetés