Közös streamingcsomag érkezik.

Váratlan szövetség alakult, ugyanis a Disney Entertainment és a Warner Bros. Discovery bejelentette, hogy közös streamingcsomagot indítanak, ami a Disney+, az egykori HBO, azaz a Max és a Hulu tartalmait fogja kínálni.

A nagy összeborulás célja elég egyértelmű: letaszítani a trónról a Netflixet (vagy legalább felzárkózni hozzá).

Nem tudni, mennyibe fog kerülni ez a bizonyos csomag, ahogy az indulás időpontja sem tisztázott, a vállalatok bejelentéséből csak annyi derült ki, hogy az Egyesült Államokban már idén nyártól elérhető lesz – a fentebb említett három streamingplatform bármelyikének weboldalán elő lehet majd fizetni (a hirdetésalapú vagy a reklámos változatra).

Valójában a Disney+ már összeállt a Huluval, amikor idén tavasszal integrálta a tartalmait, ez pedig nem egyedülálló (stratégiai) lépés, a tavalyi év során például a Paramount+ és a Showtime is egyesült.

(Forrás: Disneyplus.com, fotó: Unsplash / Thibault Penin)

Ez is érdekelhet:

Kiverte a biztosítékot az Apple legújabb reklámja. Nálad is?

A reklám üzenete egyértelműnek tűnik, sokan azonban egészen mást látnak bele.

A 84 éves Chuck Norris mindenkit felpörgőrúg a Napba új filmje előzetesében

Rohadt vicces kedvcsináló bizonyítja, hogy Chuck még 84 évesen is keményebb, mint egy ólmozott kókuszdió.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

További cikkeink a témában
Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli
Hirdetés