Közös streamingcsomag érkezik.

Váratlan szövetség alakult, ugyanis a Disney Entertainment és a Warner Bros. Discovery bejelentette, hogy közös streamingcsomagot indítanak, ami a Disney+, az egykori HBO, azaz a Max és a Hulu tartalmait fogja kínálni.

A nagy összeborulás célja elég egyértelmű: letaszítani a trónról a Netflixet (vagy legalább felzárkózni hozzá).

Nem tudni, mennyibe fog kerülni ez a bizonyos csomag, ahogy az indulás időpontja sem tisztázott, a vállalatok bejelentéséből csak annyi derült ki, hogy az Egyesült Államokban már idén nyártól elérhető lesz – a fentebb említett három streamingplatform bármelyikének weboldalán elő lehet majd fizetni (a hirdetésalapú vagy a reklámos változatra).

Valójában a Disney+ már összeállt a Huluval, amikor idén tavasszal integrálta a tartalmait, ez pedig nem egyedülálló (stratégiai) lépés, a tavalyi év során például a Paramount+ és a Showtime is egyesült.

(Forrás: Disneyplus.com, fotó: Unsplash / Thibault Penin)

Ez is érdekelhet:

Kiverte a biztosítékot az Apple legújabb reklámja. Nálad is?

A reklám üzenete egyértelműnek tűnik, sokan azonban egészen mást látnak bele.

A 84 éves Chuck Norris mindenkit felpörgőrúg a Napba új filmje előzetesében

Rohadt vicces kedvcsináló bizonyítja, hogy Chuck még 84 évesen is keményebb, mint egy ólmozott kókuszdió.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Láttad már Palvin Barbit szexi mikulásruhában?

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
36% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
64% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés