A reklám üzenete egyértelműnek tűnik, sokan azonban egészen mást látnak bele.

Kiverte a biztosítékot az Apple reklámja, ami a néhány napja bemutatott legújabb – minden eddiginél vékonyabb és brutálabb teljesítményű – iPad Pro népszerűsítéséhez készült. Ebben a nagyjából egyperces videóban az történik, hogy egy nagy ipari hidralikus prés összezúz többek között mindenféle hangszereket, régi típusú tévét, könyveket, festékeket, retro arcade videojátékot, majd amikor a préslemez felemelkedik, mindezek helyén egy ultravékony iPad Pro látható.

A reklám üzenete egyértelműnek tűnik, szimplán csak annyi akar lenni, hogy az új iPad Pro egy nagyszerű eszköz a kreatívkodók számára (amit szerintünk ötletesen sikerült is átadni). Sokan azonban mást látnak bele, mondván: az Apple kigúnyolja az emberi kreativitás évtizedes, gyönyörű találmányait, illetve azok feltalálóit, megalkotóit – a helyzet olyan súlyossá válhatott, hogy az óriásvállalat a hivatalos YouTube-csatornáján letiltotta a hozzászólás lehetőségét.

Erről a reklámról van szó:

UPDATE: Az Apple bocsánatot kért a reklámért – ahogy a vállalat marketingvezetője, Tor Myhren mondja az Ad Age című amerikai magazinban:

A célunk, hogy mindig ünnepeljük meg, ha felhasználóink ezerféle módon fejezik ki magukat és keltik életre az elképzeléseiket az iPad segítségével. Ezzel a reklámmal azonban elvétettük a célt, és ezt nagyon sajnáljuk.

(Forrás: Sky News)

Ez is érdekelhet:

Így fog kinézni a 25 év után feltámasztott legendás Nokia modern változata

Egy másik készülékre inkább hasonlít a Nokia 3210 2024-es változata.

Tudod, miért volt Einsteinnek őrültprofesszor-frizurája?

Nem azért, mert őrült lett volna, vagy mert professzor volt.

Így orvosolhatod, ha téged is szívat az iPhone ébresztőórája

Ideiglenes megoldást nyújthat, ha kikapcsolsz egy bizonyos funkciót – nem, nem az ébresztőórát.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli
Hirdetés