Van az a pénz - Sztárok vállalhatatlan japán reklámokban

Japánnak még a legnagyobb hollywoodi sztárok is bevállalnak akármit. Ezek a reklámok valószínűleg nem a művészi kiteljesedés miatt készülhettek el. Nem is tűntek el nyomtalanul. Hála istennek.

Charles Bronson

Parfümreklám a ’70-es évekből, ahol a japánok minden amerikai klisét elkövetnek, amit lehet, de nem is ez a baj. Az már sokkal inkább szemet szúr, amikor Bronson félmeztelenre vetkőzik, magára locsol ötliternyi parfümöt, és miért is ne tenné, hiszen most ért haza büdösen egy jól menő bárból, ahol egyedül volt. Majd rituálisan lelövi magát néhányszor. Aki érti, oldja meg…

Quentin Tarantino

Azt tudjuk, hogy Tarantinónak van viccesebb oldala is, de azt csak kevesen, hogy nem is annyira régen, 2009-ben még egy mobilcéget reklámozott, beszélő kutyával, zenélő kutya-hangszóróval, mérges terhes feleségnek látszó tárggyal, és olyan színészi játékkal, amitől átértékeled a teljes Tarantino életművet.

Jean-Claude Van Damme

Álmos vagy? Nem használ a kezedben felrobbanó bomba? Nem használ a rád aggatott több száz csipesz? Egyébként is, ki vagy te? Van Damme? Akkor nyomj be egy brakku-brakku rágót, és rúgj le bárkit pörgőből.

Ben Stiller

Több mint kínos reklám Stillertől, akinek a mosolya sosem természetes, de amíg csörög a kassza, addig nem lehet baj. Mindenki örül, mindenki boldog, még az amerikai focicsapat is, ami annak fényében nem meglepő, hogy csajok és sör is van a pályán.

Leonardo DiCaprio

„Olyan, mint egy repülő! Ez egy csoda!” – ezek a mondatok hagyják el a tejfelesszájú DiCaprio ajkait, puszit kap egy japán lánytól, az aznap esti numera tehát máris garantált. Leo úgy vezeti az autót, mintha épp most kapta volna az apjától érettségire, és el is indult volna egy japán bordélyba, hogy kellőképpen ünnepelje meg a színjeles bizonyítványát.

Dennis Hopper

Aki ezt a reklámot kitalálta, az egyszerre volt rajta mondjuk a füvön és a hajós rumon is, Hopper ugyanis meg akarja mutatni benne filmje rendezőjének féltett kincsét, a gumikacsáját. Igen, a gumikacsáját.

Cindy Crawford

A hölgy valamiféle fantasy környezetben, valamiféle fantasy kosztümben, valamiféle koreográfiára kardozik letűnt korok rockzenéire. Aztán megjelenik egy cukinak szánt lény, hogy teljes legyen a fejünkben a zavar. Olyan vízió ez, mint mikor Kenny a South Parkban macsakapisitől áll be.

Brad Pitt

Nézd a s*ggem, mennyire jó! A reklám nem cifrázza túl, Brad Pitt hátsó felét mutogatja motoron, elhangzik egy hatalmas „nááááájsz” is a biztonság kedvéért, azt mindenki megérti, és ugye mindannyian levontuk a tanulságot: ha felvesszük a terméket, pont olyan hátsó felünk lesz, mint Brad Pittnek. Motorunk, kultfilmjeink, saját bejáratú Angelina Jolie-nk és tehetségünk nem, de annyi baj legyen!

Sylvester Stallone

Nehéz volt választani Sly japán munkái közül, ezért nem is próbálkoztunk ilyesmivel. Sztárunk edzés után csatakosra izzadva gyerekekkel parolázik, majd nyilván némi porlevessel vezeti le a feszültséget. Thomas Anderst alázó göndör séróval sonkát ajánl, majd némi sört is fehér háttér előtt, olyan intenzitással, mintha Rockynak az utolsó meccsén kocsonyássá ütötték volna az agyát, angoltudása pedig visszaesett volna egy hároméves albán kisfiú szintjére.

Michael J. Fox

Vannak kínos pillanatok az ember életében. Ez pont ilyen. Fox hatalmas sövényvágóval parádézik, a más kertjében burjánzó sövényből sunyin maciformát nyír, majd a nyomába ered Godzilla asszonykája, Godzilláné Miyagi Etelka, hogy rendet tegyen egy seprűvel. Mindez olyan burleszk formában, amitől Chaplin zokogva adná fel a karrierjét. Minden egyes pillanata vállalhatatlan.

Nicolas Cage

Ha nem lenne meg: a pachinko a japánok egyetlen legális szerencsejátéka. Láthatóan Nicolas Cage is rácsúszott a pia és a nők mellett, ezért dalt is írt új szenvedélyéről, melyet egy zongorán vezet elő. Bár ne tenné. A többi változat sem sokkal vállalhatóbb, sőt, az ufókkal táncoló, zebramintás üléshuzatos reklám egyenesen olyan, mint egy LSD-s álom.

Harrison Ford

Még mindig a Kirin, a sör, amelyet Sly is melegen ajánl. Han Solo már eladta az Ezeréves Sólymot, szóval ihat a szanuában, majd valaki hazaviszi. A koncepció kissé érdekes, de semmi baj, Fordnak az egész reklámsorozathoz csak négy szót kellett megjegyeznie, azzal viszont remekül elboldogul, bőszen ismételgeti is a mondatát minden harmadik másodpercben, hogy beleégjen az agyunkba, hogyan kell majd Japán bármely indokolatlan pontján rendelni egy korsó Kirint.

Britney Spears

Most már tudjuk, hogy Britney magángépe rózsaszín volt. És még a repülőn is volt mellette egy nagydarab, feka (bocsánat, afro-amerikai) testőr, biztos, ami biztos alapon, nehogy kiderüljön, hogy egy Steven Segal kaliberű lény mégis felkerült a gépre, és a raktérben várja a megfelelő pillanatot Spears kisasszony likvidálására. Emberünk pedig csakis egy rózsaszín gumicukortól lesz jobb kedvű, és nem attól, hogy az akkor még férfikedvenc énekesnő kb. privát táncshow-t tart neki a tündibündi bulirepcsin.

Arnold Schwarzenegger

Minden idők legvállalhatatlanabb reklámsorozatát tudta le Kalifornia egykori kormányzója, de neki elhisszük, hogy kellett egy speciális ital, amitől egy pillanat alatt idiótán muhaházó Terminátorrá válik. Gyanús, hogy nem csak taurin és koffein, hanem valami illegális anyag is került a palackba, mert a videókat lezáró röhögést egyetlen épelméjű ember sem lenne képes produkálni. Ezek és sok más Arnie-őrület egyetlen videóba préselve. Csak tessék, csak tessék!

Bruce Willis

Mint megtudjuk, Bruce csakis idióta hálóruhában, sapkában és három tonnányi indokolatlan vezetékes telefonnal az ágya körül tud elaludni. De semmi gond, hiszen van egy fegyvere, amivel ki tudja irtani a szobájában található összes telót, majd álomba szenderül az animékből lopott izzó stukkerral. Yippie-Kai-Yay, motherfuckers!

Kiefer Sutherland

Jack Bauer kemény arc, ez világos. De mégis létezik két dolog, amelyek kizökkenthetik a világmegmentő akcióból. 1. A japán iskoláslányok, akik öntudatukra ébredve elfoglalták a metrószerelvényt. 2. A japán zacskós energiaital. Ezt látva követelünk még egy évadnyi 24-et, ahol Jack bajba kerül, mivel egy japán sulis lány, energiaital-gyáros felmenőkkel Amerika meghódítására készül. Vajon melyikük nyerne?

Hulk Hogan

Álmatlanul forgolódtunk Nick Árpi saját dala, a Szeresd a gyerekeket után, pedig nem is tudtuk, hogy Hulk Hogan is dalolászik, főleg, ha jól meg is fizetik érte. Bárgyú mosolyával előadott gyerekdalocskája azonnal üt, a kölykök is szeretik, ártatlanul vigyorognak rá, a felhők között pedig még egy klímaberendezést is fel bír emelni. De ha nem érkezik meg az utalás, akkor egyetlen mozdulattal applikálja rá a rendező fejére.

John Travolta

Tokyo Drink. Az alkoholos ital, ami táncossá tesz, és gyúrnod kell, más választásod nincs. Travolta szokásos rongylábával teszi feledhetetlenné a produkciót, úgy tolja részegen a kondigépeken, mintha azokon nem is lenne súly (valószínűleg nincs is), kajánul ránk kacsint, a végén pedig Van Damme-ot szégyenítő repülőrúgással ugrik át a képernyő egyik sarkából a másikra.

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon
Bezár