Kicsit szakadt, kicsit lassú, de az övé.

Egy fehéroroszországi kezdő autószerelő nem keres annyi pénzt, hogy vegyen magának egy elektromos autót. A Minszkben élő Szergej Ruszakov azonban akart egyet, ezért egy Citroën AX-et akkumulátorosra alakított.

Az autógyáraknak nem kell aggódniuk a konkurencia miatt, de a kis AX így is képes 115 km/h végsebességre, hatótávja 130 km, és normál hálózatról hat óra alatt feltölthető – ezek egyáltalán nem rossz értékek, az öt másodperces hatvanra gyorsulás pedig jobb, mint amit az AX anno belsőégésű motorral tudott.

Szergej naponta használja a háromezer dolláros költséggel épített kiskocsiját, így óvja egyautónyi közvetlen károsanyag-kibocsátástól Minszket.

Ez is érdekelhet:

Japánban kisteherautókra építenek kerteket

Jó program lehet, de inkább parkolnának be néhány magyarországi betonrengetegbe!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

A legszörnyűbb lakóközösség lakógyűlésére is elmegyünk Sophie helyett

További cikkeink a témában
Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!
Hirdetés