A márka már megszűnt, de a Pontiac egyik legismertebb típusa tovább él. A Trans Am Worldwide nem egyszerű tuningcég, hiszen a modern Camarót építik át a legendás Firebird stílusában, és ha már hozzányúlnak, alaposan fel is tuningolják.
Ha azt mondjuk, hogy Pontiac, akkor nagyon valószínű, hogy neked is a hetvenes évekbeli Firebird Trans Am jut eszedbe róla, fekete festéssel, arany díszekkel, pont, mint ahogyan a Smokey és a banditában már vagy ezerszer láttad.
A Trans Am legendája jól tartja magát az Egyesült Államokban, hiszen a Pontiac már évekkel ezelőtt megszűnt, de egy külön vállalkozás épült arra, hogy a modern Camarót építi át a klasszikus formába.
A munka pedig a legújabb generációs Camaro esetében is elég jól sikerült, a modern Trans Am 455 Super Duty osztott hűtőmaszkja és széles hátsó lámpái pontosan idézik meg a neves elődöt. A 20 colos kerekek, a szénszálas anyagból formázott motorházfedél és még a LED-es lámpák is jól állnak neki. Mivel az eredeti Trans Am is kapható volt kivehető targatetővel, ezért az új Camaro esetén is felkínálják, hogy nyitható tetőssé alakítják át.
Ha pedig már hozzányúlnak, akkor a motort sem hagyják érintetlenül. A Camaro V8-asának hengerűrtartalmát 7,4 literesre növelik, ami egy méretes kompresszorral 1013 lóerő és 1416 Nm leadására lesz képes. Sietnie kell annak, aki szeretne magának egyet, mert a Trans Am Worldwide csak 50 példány építését tervezi az új modellből.