A bemutatásakor nem sikerült elérni vele a kitűzött végsebességet, ezért hamarosan feledésbe merült az Aston Martin Bulldog, aminek az egyetlen példányát nemrég felújították, hogy kipróbálják, mire is képes.
1980-ban mutatta be az Aston Martin a Bulldog névre keresztelt tanulmányautót a kor divatjának megfelelő ék alakú karosszériával, szárnyas ajtókkal és középre épített rejtett fényszórókkal. A koncepció célja az volt, hogy a leggyorsabb sorozatgyártású sportautó legyen belőle, de a Bulldog nem lett a leggyorsabb, és nem is került gyártásba.
Pedig a teljesítménye meglett volna a sikerhez, az 5,3 literes V8-as motorja két turbófeltöltővel 710 lóerőre volt képes,
a maximum nyomatéka 678 Nm. A karosszéria légellenállási együtthatója 0,34 volt, és az Aston Martin szerint ezzel elméletben a 380 km/órás sebességre is képes lett volna. A Bulldog azonban „csak” 307 km/órát ért el a tesztpályán.
1981-ben Victor Gauntlett lett az Aston Martin vezére, és túl költségesnek ítélte a projektet, ezért parkolópályára került a Bulldog.
A prototípust 1984-ben egy közel-keleti gyűjtőnek adták el, majd egy amerikai kollekcióba került, ekkor már visszapillantó tükrökkel szerelve, az eredeti szürke és ezüst helyett zöld színű fényezéssel, a barna helyett bézs bőrkárpittal.
Nézd meg az autót a korabeli tévériportban:
A történet nemrég vett fordulatot egy új tulajdonossal, aki Victor Gauntlett fiával, Richarddal együtt felújíttatja a Bulldogot
a Classic Motor Cars angliai műhelyében, hogy kipróbálják, mire lett volna képes az Aston Martin szuperautója. A volánnál Darren Turner, a márka tesztpilótája ül majd, de még nem lehet tudni, mikor kerül sor a mérésre.