A wokingiak estében is ugyanaz az ok, mint a Ferrarinál volt.

Közvetlenül az Ausztrál Nagydíj előtt megváltoztatta festését a Ferrari, mert nem akart bajba kerülni a főszponzora, a dohányóriás Philip Morris miatt.

Különleges fényezésre cserélte a problémás festést a Ferrari

Az olasz istálló megmutatta az új autójának új festését.

Most a Mclaren is eltüntette a dohányszponzorához, a British American Tobaccóhoz kötődő, "A Better Tomorrow” elmnevezésű reklámokat, ami amúgy a füstmentes világért indított kampányt hivatott népszerűsíteni. A helyén a japán tulajdonú amerikai bolthálózatot, a 7-Elevent reklámozzák.

A Bahreini Nagydíjon viszont a Ferrari és a McLaren is visszatér az eredeti 2019-es festéséhez.

A McLaren MCL34 nézett ki a változtatás előtt:

(Fotó: McLaren)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
17% Naná, és nagyon keményen.
34% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés