A wokingiak estében is ugyanaz az ok, mint a Ferrarinál volt.

Közvetlenül az Ausztrál Nagydíj előtt megváltoztatta festését a Ferrari, mert nem akart bajba kerülni a főszponzora, a dohányóriás Philip Morris miatt.

Különleges fényezésre cserélte a problémás festést a Ferrari

Az olasz istálló megmutatta az új autójának új festését.

Most a Mclaren is eltüntette a dohányszponzorához, a British American Tobaccóhoz kötődő, "A Better Tomorrow” elmnevezésű reklámokat, ami amúgy a füstmentes világért indított kampányt hivatott népszerűsíteni. A helyén a japán tulajdonú amerikai bolthálózatot, a 7-Elevent reklámozzák.

A Bahreini Nagydíjon viszont a Ferrari és a McLaren is visszatér az eredeti 2019-es festéséhez.

A McLaren MCL34 nézett ki a változtatás előtt:

(Fotó: McLaren)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

707 lóerővel és új digitális élménnyel lett jobb az Aston Martin DBX

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés