Az idén érkező új Indian modellt már a Thunder Stroke 111-es motorral szerelik.

Amerika legrégebbi motorgyárát 2011-ben vásárolta fel a Victory motorokat is gyártó cég, és a megújulás jegyében teljesen új motort fejlesztettek az eddig használt S&S helyett. A végeredmény a V2-es Thunder Stroke, ami 156 Nm-es forgatónyomatékával a Harley–Davidson kéthengeresén is túltesz. Az Indian alapításának évfordulója alkalmából a motor hengerűrtartalmát 1819 köbcentisre, azaz pontosan 111 köbhüvelykesre tervezték.

A 49 fokos hengerszögű, léghűtéses blokkot a Daytona Bike Week motoros találkozón mutatták be először, a különleges alkalomra pedig egy teljesen egyedi motort is építettek. A Spirit of Munro névre keresztelt gép nem csak a nevével, de a klasszikus szivarformával is tiszteleg a legendás Burt Munro előtt, aki 1967-ben egy Indian motorral állította fel az 1000 köbcenti alatti motorok máig élő sebességrekordját.
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
13% Naná, és nagyon keményen.
38% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés