Az idén érkező új Indian modellt már a Thunder Stroke 111-es motorral szerelik.

Amerika legrégebbi motorgyárát 2011-ben vásárolta fel a Victory motorokat is gyártó cég, és a megújulás jegyében teljesen új motort fejlesztettek az eddig használt S&S helyett. A végeredmény a V2-es Thunder Stroke, ami 156 Nm-es forgatónyomatékával a Harley–Davidson kéthengeresén is túltesz. Az Indian alapításának évfordulója alkalmából a motor hengerűrtartalmát 1819 köbcentisre, azaz pontosan 111 köbhüvelykesre tervezték.

A 49 fokos hengerszögű, léghűtéses blokkot a Daytona Bike Week motoros találkozón mutatták be először, a különleges alkalomra pedig egy teljesen egyedi motort is építettek. A Spirit of Munro névre keresztelt gép nem csak a nevével, de a klasszikus szivarformával is tiszteleg a legendás Burt Munro előtt, aki 1967-ben egy Indian motorral állította fel az 1000 köbcenti alatti motorok máig élő sebességrekordját. Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés