A 725 lóerős Galpin-Fisker Rocket olyan autó, amelyre a világon senkinek sincs szüksége, mégis mindenki szeretne egyet a garázásban tudni. A Ford Mustang még soha nem volt ennyire amerikai.

Henri Fisker (akit minimum a Fisker Karma miatt illik ismerni) és a Galpin Ford együttműködése rendkívül látványos végeredménnyel zárult, hiszen a teljes egészében szénszálas anyagokba burkolt kocsit a tuning jegyében nem csak 725 lóerősre pumpálták, de a kasztnin is nehezen találnák olyan pontot, ami ne változott volna kisebb-nagyobb mértékben az eredeti Mustanghoz képest. A legszembeötlőbb nyilván az erősen kiszélesített hűtőrács, de a Fisker által megálmodott dizájn szinte minden pontján tetten érhető az eredeti, 60-as évekbeli Mustanghoz való visszanyúlás.

A brutális izomautó egyébként nem olyan brutálisan drága, már százezer dollárért, vagyis nagyjából egy Jaguar F-Type, Porsche 911 áráért hozzájuthatunk, cserébe azzal a megnyugtató tudattal huppanhatunk bele, hogy nem csak Budapesten, de Londonban vagy Los Angelesben is minimálisan kevés az esélye, hogy egy ugyanilyen szembejöjjön velünk az utcán.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

707 lóerővel és új digitális élménnyel lett jobb az Aston Martin DBX

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés