Az S-osztályból készült kupét az AMG-nél vették kezelésbe, az alaposan kiszélesített karosszériába egy 6 literesre növelt V8-as motort szereltek. Az egyik eredeti állapotú példánya most új tulajdonost keres.
A nyolcvanas évek végén az AMG még nem volt felszereltségi szint is a Mercedesnél, de az autógyártó már többségi tulajdonos volt az affalterbachi műhelyben, ahonnan a tuningolt modellek kerültek ki. Az S-osztály 1981-ben bemutatott kupéváltozatából az 560 SEC jelentette a csúcsot, amit az AMG-nél képesek voltak tovább fokozni.
Az 5,5 literes V8-as motorja már gyárilag is 300 lóerőre volt képes, de az AMG-nél egy 6 literesre növelt változatot szereltek be,
aminek a teljesítménye elérte a 385 lóerőt. A maximum nyomatéka 556 Nm, és már ez is jelentősen több az eredetinél, de kisebb fordulatszámon a gyári nyomaték kétszerese is elérhető volt.
A tuningolt kupét az alaposan kiszélesített sárvédőkről is fel lehet ismerni, a gyárinál szélesebb, 17 colos kerekek is fantasztikusan mutatnak rajta. A fekete bőrüléseken látszik a kor, de a fabetétes utastér egyébként kifogástalan
a Momo által szállított AMG sportkormánnyal és 300 km/óráig skálázott fehér számlapokkal.
Az AMG eredetileg 100 példányt tervezett, de mivel az 560 SEC árának kétszeresét kérték érte, végül csak a fele készült el,
ebből hat került Japánba, és ezek egyike most eladó. Az 1988-ban készült autót 90 ezer kilométerrel, eredeti állapotban kínálják az RM Sotheby’s aukcióján, ahol akár 225 ezer dollárt, azaz 66 millió forintot is adhatnak érte.