Továbbra sem csitulnak a kedélyek a Red Bull és a Renault között.

Tizenegy év közös munka után 2018 idény végén a Red Bull – elég csúnya válás során – Hondára cserélte a Renault-motort. Max Verstappen pedig rögtön a szezonnyitó a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon a harmadik helyen végzett, ami egyébként azt is jelentette, hogy Honda-motoros F1-es autó 2008 után először ért el dobogós helyezést.

A japánok energiaforrása tehát nagyot bizonyított*, így most egy merőben új problémával kell szembenéznie a Red Bullnak:

A Honda-motor annyival erősebb a Renault-motornál, hogy utána kell igazítani a karosszériát.

*Melbourne-ben Pierre Gasly és Max Verstappen érte el a legmagasabb végsebességet: 321,9 km/órás és 319,9 km/órás sebességgel – ezt persze nagyban befolyásolta, hogy ki mennyit és mikor használhatta a DRS-ét.

Az osztrák istálló tanácsadója, Helmut Marko el is mondta, konkrétan min kell változtatniuk:

„Szuper a motorunk! A karosszériánkon viszont még dolgoznunk kell. Sokkal több leszorítóerőre van szükségünk. 

Kis leszorítóerőt generáló autót építettünk, mert kompenzálnunk kellett az elmúlt években, hogy a gyenge motor mellett ne fékezzük még a leszorítással is az autót. Idén már nincs ilyen problémánk.

Viszont nincs nagy tapasztalatunk a jó leszorítóerejű autókkal, mert hatékonyabb aerodinamikával kellett javítanunk az autón.”

(via, fotó: Red Bull Racing)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés