Régóta kínál Outback néven szabadidős kombit a Subaru, de a legújabb generáció különkiadása még jobb terepjárónak ígérkezik.
A szabadidős kombikat az Audi Allroad quattro és a Volvo XC70 mellett olyan típusok tették népszerűvé, mint a Subaru Outback. A Legacy kombi alapjára épülő modell már önálló sorozatként található meg a japán gyártó palettáján, és a legújabb generációból egy még belevalóbb terepjáró változat készült.
Az Outback Wilderness a fényezetlen lökhárítójáról, kerékjáratáról és küszöbjéről ismerhető fel, de nem ettől lesz ügyesebb a terepen.
Az eleve jónak számító 22 centiméteres hasmagasságát további két centivel növelték, amivel a terepszögek is javultak,
elöl 1,4 és hátul 1,9 fokkal, a 17 colos kerekekre Yokohama Geolander abroncsokat szereltek.
A Subaru mind a négy kerekét hajtja a 2,4 literes, turbós boxermotor, 264 lóerős teljesítménnyel
és 376 Nm nyomatékkal, fokozatmentes automatán keresztül. A hátsó differenciálművet és a CVT-t is felkészítették a terepjárásra. A Wilderness kiadás az amerikai piacra készült, de az új Outback az európai kereskedésekben is kapható.