A Wired tudósítója bejutott a világ második legnagyobb hajógyárába, a Daewoo Shipbuilding and Marine Engineeringbe, ahol gondos koreai kezek a világ legnagyobb hajóját építik ezekben a napokban. Vagyis hajóit, ugyanis a Maersk TripleE-ből 2015-re összesen húsz darab fog elkészülni.

Hogy mire kell valakinek húsz ilyen hajó, azt elképzelni is nehéz  hacsak nem a tiéd a világ legnagyobb vízi szállítmányozó vállalata, mert ebben az esetben elég kézenfekvő a magyarázat.

A hajó tizennyolcezer konténert bír el egyszerre. Nem tudunk rá példát mondani, hogy kell elképzelni tizennyolcezer konténert, ezért könnyebb, ha arról az oldalról közelítjük meg a dolgot, hogy tizennyolcezer konténer elszállításához egy ekkora hajóra van szükség.

Kitalálod-e, hogy mi ez itt? Igen, ez egy motor. Egy kétemeletes motor. Egy kétemeletes, negyvenegyezer lóerős motor.

És mindez így néz ki egészben. Félelmetes.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Másképp különleges a megújult Citroën C4 és C4 X

A volvós, aki nem hagyta magát terelgetni az M7-esen, inkább áttört a táblákon, és ment szembe a forgalommal

Aranyos és szeles a megújult MINI Cooper Cabrio

További cikkeink a témában