És nem azt, hogy nem nyert több világbajnoki címet.

Fernando Alonso 2018-ban bejelentette, hogy befejezi Forma–1-es pályafutását, – szerencsére – sokáig azonban nem érezhettük hiányát, merthogy két év pihenő után jött a nagy hír, miszerint a spanyol pilóta 2021-ben ismét a mezőny tagja lesz, ráadásul azzal az istállóval, amivel két világbajnoki címet is szerzett.

A spanyol 2005-ben és 2006-ban ért fel a csúcsra a Renault-val – amit most Alpine néven láthatunk –, ezt a sikert pedig nem tudta megismételni sem a McLarennél (Lewis Hamilton csapattársaként), sem a ferraris évei alatt, majd az újabb, gyötrelmesre sikeredett mclarenes érájában, amikor is a legendás wokingi istálló történelme legpocsékabb időszakát élte, ami végül a 2018-as visszavonulás irányába lökte őt – a spanyol szerint ezt már sokkal korábban meg kellett volna lépnie:

„Talán egy dolgot bánok, hogy túl későn szálltam ki az F1-ből. Korábban kellett volna távoznom. Tudom, ezt most könnyű mondanom, de nem kellett volna 2018-ig várnom vele. Már 2015-ben vagy 2016-ban mennem kellett volna, hogy kipróbáljam a Dakart és az endurance-t. Már 2015-ben is gondolkodtam rajta, de időbe telt, míg végeleges elhatározásra jutotta. Talán túl sok időbe telt”

– válaszolta Alonso a francia L’Equipe azon kérdésére, hogy megbánt-e valamint pályafutása során.

Eközben...

„Hülyeség azt mondani, hogy Lewis Hamilton nyomás alatt van”

Van annál rosszabb is, mint hogy a britnek Verstappennel kell megküzdenie a világbajnoki címért.

Verstappen szerint egy nagy kamu a Drive to Survive, elmondta, miért

A holland nem fog több interjút adni a Netflixnek.

(Forrás: planetf1.com, fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Félelem és reszketés kíséri a Szabó család útját ebben az 1983-as közlekedési oktatófilmben

További cikkeink a témában