Áll a bál a maranellóiak új versenygépe körül.

A Codacons névre hallgató olasz nonprofit fogyasztóvédelmi szervezet arra kéri a hatóságokat, hogy foglalják le a Ferrari nagy csinnadratta mellett bemutatott új autóját, az SF1000-at, mondván a Mission Winnow* megjelenése mögött bujtatott dohányreklámot sejtenek – az Európai Unión belül pedig tilos dohányipari termékeket hirdetése. A kezdeményezést támogatja a helyi Egészségügyi Minisztérium is.

* A Mission Winnow az olasz istálló főszponzorának, a dohányipari óriás Philip Morrisnak a füstmentes technológiák népszerűsítését szolgáló projektje, ám a megjelenés mögött sokan trükközést sejtenek, mondván a Ferrari rejtett formába próbálja meg reklámozni a közismert dohányterméket.

Azt pedig mondanunk sem kell, mennyire érzékenyen érintheti a csapatot, ha kevesebb mint egy héttel a kétszer háromnapos teszthét előtt lefoglalják az autót.

Egyébként nem ez az első eset, hogy a Ferrari bajba kerülhet a Mission Winnow miatt, 2018-ban és 2019-ben is akadt olyan idény, ahol kénytelen volt leszedni minden logót és feliratot az autókról, a teljes személyzet csapatruházatáról, a versenyzők overaljáról és sisakjáról, valamint a berendezésekről.

(Forrás: planetf1.com, fotó: Scuderia Ferrari)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
31% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
69% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.